MessengeR
Legacy Member
hey, ja kmoet dus nieuw mobo kope...
Maar aangezien het aanbod wa beperkt is voor mobo's me Sockett 478 had ik dees mobo: ASUS P4S800D-X in gedachte...redelijk van prijs en tis in de buurt. Maar voor alle zekerheid wilk toch eens vrage of er mense zijn die ervaring hebbe met dit bord of gewoon wete of het goed is of slecht. En ook heeft het geheugen een dual channel architectuur...wil dit zegge dat ik geen 2 verschillende ramlatjes erin kan steken? hier ne link naar de shop: http://www.bytesatwork.be/ ( kan geen directe link geve, scuzzie)
alvast bedankt voor enig antwoord
adios
Maar aangezien het aanbod wa beperkt is voor mobo's me Sockett 478 had ik dees mobo: ASUS P4S800D-X in gedachte...redelijk van prijs en tis in de buurt. Maar voor alle zekerheid wilk toch eens vrage of er mense zijn die ervaring hebbe met dit bord of gewoon wete of het goed is of slecht. En ook heeft het geheugen een dual channel architectuur...wil dit zegge dat ik geen 2 verschillende ramlatjes erin kan steken? hier ne link naar de shop: http://www.bytesatwork.be/ ( kan geen directe link geve, scuzzie)
alvast bedankt voor enig antwoord
adios
)