RaPmAn
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zou me dus een nieuw gsm toestel (budget: 120€) willen aanschaffen. Wat moet hij allemaal aan boord hebben :
bellen
sms
handenvrije functie/speaker
goede agenda
Zoals je ziet de basic stuff
Ik had nog een vraag over die handenvrije functie/speaker, kunt ge daarmee een goed verstaanbaar gesprek voeren als die gsm gewoon ergens op uw bureau ligt of moet ge toch nog redelijk dicht tegen uw gsm spreken ?
Ik moet dikwijls dingen opzoeken op pc of in dossiers en als ge dan uw gsm tussen uw hoofd en nek moet klemmen gaat dat niet echt goed ... vandaar dat ik een gsm met een handenvrije functie zou willen.
De modellen die ik al tegengekomen was : nokia 2600, SE k300i
Iemand ervaring met deze toestellen ?
Alvast bedankt
Ik zou me dus een nieuw gsm toestel (budget: 120€) willen aanschaffen. Wat moet hij allemaal aan boord hebben :
bellen
sms
handenvrije functie/speaker
goede agenda
Zoals je ziet de basic stuff

Ik had nog een vraag over die handenvrije functie/speaker, kunt ge daarmee een goed verstaanbaar gesprek voeren als die gsm gewoon ergens op uw bureau ligt of moet ge toch nog redelijk dicht tegen uw gsm spreken ?
Ik moet dikwijls dingen opzoeken op pc of in dossiers en als ge dan uw gsm tussen uw hoofd en nek moet klemmen gaat dat niet echt goed ... vandaar dat ik een gsm met een handenvrije functie zou willen.
De modellen die ik al tegengekomen was : nokia 2600, SE k300i
Iemand ervaring met deze toestellen ?
Alvast bedankt
, voor in de wagen is dat wel een goeie opl.