gummie
Legacy Member
na 4 jaar tijd is mijn nokia3510 aan vervanging toe ( mijn 9 is er af gevallen :') ) en daarom ben ik dus op zoek naar een nieuwe gsm. De prijsklasse is tot 250 euro. Er zijn geen specifieke vereisten, alleen de prijs - kwaliteit moet in orde zijn. Ik hoop dus op een paar mensen die hun persoonlijke ervaringen qua gebruiksvriendelijkheid, batterijduur,...willen meedelen
Als het eventueel kan voor die prijsklasse mag er een mp3speler inzitten, maar ik denk dat dat dan geen al te groot geheugen zal zijn 
Dank bij voorbaat,
gummie
Als het eventueel kan voor die prijsklasse mag er een mp3speler inzitten, maar ik denk dat dat dan geen al te groot geheugen zal zijn 
Dank bij voorbaat,
gummie