boostah
Legacy Member
n0sTRa zei:Ik zou nu toch geen S939 configs meer aanraden maar eerder AM2. Prestaties liggen bij elkaar maar AM2 is toch weer nieuwer en DDR zal vrees ik de toer van Sdram op gaan.
ik denk persoonlijk ook dat am2 geen lang leven beschoren is, denk dat ze vrij snel naar ddr3 gaan proberen gaan met de K8L (denk dat die zelfs nooit ddr2 gaat ondersteunen ookal is het een mogelijkheid), want amd heeft baat bij lage latencies, en ze gaan alle zeilen moeten bijzetten als de conroe het in real life waarmaakt zoals in de benches
