Dvas'Shifty
Legacy Member
Hello,
Vermits men 6600GT in rma gaat ben ik van plan om een nieuwe graka te kopen. Ik heb interesse gekregen in de 7600 GT. Ik ben aant twijfelen tussen die van Asus of die van XFX.... Nu wil ik u mening es weten hoe het zit met beide op vlak van:
-Online ondersteuning...
-Service en garantie...
-Overclockbaarheid...
-...
Alvast bedankt
GreetZ
Vermits men 6600GT in rma gaat ben ik van plan om een nieuwe graka te kopen. Ik heb interesse gekregen in de 7600 GT. Ik ben aant twijfelen tussen die van Asus of die van XFX.... Nu wil ik u mening es weten hoe het zit met beide op vlak van:
-Online ondersteuning...
-Service en garantie...
-Overclockbaarheid...
-...
Alvast bedankt
GreetZ


np
maar goed dat ik men aankoopfactuur nog heb... Moet nog een formulier invullen wat er mis is... en dan hopen dat ik een nieuwe krijg