Archief - aankoop samsung TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kristof

Legacy Member
Ik ben van plan een nieuw scherm te kopen, en ik ben van plan dit scherm te nemen SAMSUNG 940BF SILV. 19 INCH TFT . Dit zijn de eigenschappen

Technische specificaties
Helderheid: 300 cd/m2
Beeldgrootte: 19 "
max. Resolutie: 1280 x 1024
Input connector: D-Su! b / DVI-D
Contrast ratio: 700 :1
max. Vert. freq.: 56-75 Hz
Reactietijd: 2 ms
Muurbevestiging mogelijk: Ja
Pixel pitch: 0,294 mm
max. Hor. freq.: 30-81 kHz

Nu ken ik niet veel van TFT schermen en vraag me af of dit een goed scherm is. Ik gebruik het voor games te spêlen en dvds te kijken.

-Timo-

Legacy Member
Zeker en vast een goed scherm. Eén van de beste 19" volgens mij.

NeoCracer

Legacy Member
ik heb me dat scherm vorige week besteld, maar nog steeds niet aangekomen...
Ik denk wel dat het een goed scherm zal zijn (hoop ik) :p

vooral de 2ms zijn geod voor games, een zeer snelle reactie dus.

Mette2

Legacy Member
Ik kijk er nu naar, zeer tevreden, geen ghosting en geen overdrive ghosting zoals sommige beweren.

dendaak

Legacy Member
Ik heb een Samsung 930BF (3MS) Ende jouwe is 2 ms u kijkhoek is ook goed, dus slechte koop zal je zeker niet doen ! Samsung schermen zijn zeer goed ! :) Ik zou deze zeker kopen moest ik de mijne nog niet hebben, en van die 19" ga zeker en vast geniet hebben !


Indien je hem hebt gekocht laat je maar een reactie na van wat je er van vind :)


Mvg Ward.

Snakie

Legacy Member
Ik heb de 740BF en ben er heel content van. (zelfde maar 17")
Helder & scherp scherm.
Geen ghosting, tzou erg zijn met die 2ms :p

Heeft wel 1 probleem die serie, allez ik heb daar geen problemen mee, sommige mensen wel en dat is
"blacklight leaking"
dat is als je in een donkere kamer zit & een donker beeld (zwart) voor je hebt, dat je langs de 4 kanten (boven/onder/links/rechts) een beetje blacklight tevoor ziet komen op je scherm, soort van schijn dus.

Maar niets om je zorgen over te maken, ik vind het niet lastig.
Maar is wel een gekend probleem.

mvg,

Harsesis

Legacy Member
Ik zou dit scherm ook kopen. In belgië kost die zo een 350€ (bij codima). Maar ik heb een site gevonden (wel een hollandse) waar die voor 271€ staat. Verzendingskosten naar belgië=16,95€) Totale prijs dus: 288€. De site is de volgende: http://www.cool-prices.nl/index.php/18,artId--4519
Nu zou ik graag weten of er al iemand ervaring heeft met deze site?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan