>P>Barney
Legacy Member
Zou dit een goed scherm zijn om te gamen ? Of zou ik beter gaan voor een normaal formaat (geen 16:9)
meer info: http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=4162
Thnx
meer info: http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=4162
Thnx

