Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
krikke31 zei:Ik denk als de ms te hoog ligt dat je dan ghosting krijgt, wat is ghosting hmmm,ik denk dat je dan vertraging krijgt in je beeld bij snelle bewegingen ofzo correct me if im wrong, sla me dood
maar vanaf welke ms je geen ghosting meer hebt da weet ik ni !!!!!


Dx-Solutions zei:Hey Gasten,
LET op met die ms hé. Dit is relatief! De ene meet van grijs naar grijs de andere zo ... Dus lees goed voor je definitief beslist! Ga niet zomaar of op de ms, dit is enkel een lokmiddel. Net zoals je bij digitale camera's altijd over MPixels spreekt.
Als je nog ff geduld hebt, wacht dan ff! eind dit jaar komt er een SED panel uit! met een contrast ratio van 100000:1 en snelheden net als CRT!
Prijs weet ik niet, maar de tft's zullen in ieder geval veel dalen!
Dx-solutions