Belgium4
Legacy Member
Hallo,
ik ben vandaag naar de computerbeurs in Antwerpen geweest en heb daar een mobo, een processor en geheugen gekocht.
Mobo: Asrock 775Dual-880 Pro (53 Eur)
Processor: Intel Pentium D 830+ (199 Eur)
Geheugen: 512Mb PC2 4200 (40 Eur)
Heb ik hier een goede koop aangedaan?
Welke grafische kaart kan ik er het beste bij kopen?
Alvast bedankt voor de reakties
ik ben vandaag naar de computerbeurs in Antwerpen geweest en heb daar een mobo, een processor en geheugen gekocht.
Mobo: Asrock 775Dual-880 Pro (53 Eur)
Processor: Intel Pentium D 830+ (199 Eur)
Geheugen: 512Mb PC2 4200 (40 Eur)
Heb ik hier een goede koop aangedaan?
Welke grafische kaart kan ik er het beste bij kopen?
Alvast bedankt voor de reakties