mama en papa hier hebben enne gekocht.
wij kijken geen 3 uur per dag tv (eerder 2 uur per week)
dus hadden ze geen zin om 2000-3000€ uit tegeven voor een TV.
ik heb hem gister aangesloten en ik ben aangenaam verrast.
zeer scherp beeld (in dvd's en van pc want tv-signaal in belgië...)
veel handige functies (pip,beeld pauzeren,...)
alle nodige aansluitingen
zeker geen slechte kleuren,verticale lijnen,horizontale lijnen,geen kleurvlekken of woozy beeld.
wss is het beeld van een 2000€ kostende tv beter. maar voor dat beetje wat wij tv kijken...
wij zijn er igg heel tevreden over tot nu toe.
en medion is niet echt een no-name brand