Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
white-hat zei:kmoe toch toegeven dat het hier begint te ruiken,
naar BULLSHIT
wa maakt het uit als ge nu RTS RPG of shooters speelt,
tis de bedoeling dat die kaart dat allemaal vlekkeloos gaat trekken,
en vind persoonlijk dat de specs van een RTS toch hier en daar hoger aan het worden zijn,
stelt u maar es een heftige scene voor in empires at war,
smijt daar es 7 pelletons rebellion's op uwen enemy base,die u dan nog es bestookt me artillery,geloof me vrij da ge al een schoon kaartje moogt hebben steken om da laggvrij en op een deftige resolutie te kunnen trekken,
en tzou jammer zijn dat die kerel een iets mindere kaart koopt om dan over een half jaar tot de conclusie te komen dat hij high-end shooters wil spelen.
tis dus beter voor het zekere te gaan volgens mij.
greets en suc6 met de rig
OK... Neem dan maar een dual Opteron (dual-core) systeem met hardwarematige RAID5 array, dual fiber connectie, een 8-tal gig ECC RAM, 4x 24" LCD schermen, ...white-hat zei:tis dus beter voor het zekere te gaan volgens mij.
Klinkt aannemelijk, maar wat als je nu zou weten dat die persoon RTS wil spelen? Dan zou je hem bijvoorbeeld dit scherm kunnen aanraden samen met een systeem met een sterke CPU en veel RAM maar met een zwakkere GPU... Niet?! IMHO heb je dan immers veel meer aan een grote/goede monitor dan aan een snelle GPU...Stre@mus zei:De commentaren ivm het soort games dat gaat gespeeld worden is allemaal heel interessant en zeker belangrijk als je zo goedkoop mogelijk een nieuwe pc wil maken.
Maar deze persoon heeft 2000-2500€ over voor z'n systeem, dus ik denk niet dat we moeten besparen op grafisch geweld.
Daarmee is het idd duidelijk dat je het wel meer voor een snelle GPU zult hebben dan voor, bijvoorbeeld, een groot scherm.Sw4rchy zei:Kspeel gwn niets van RTS-games, ben meer voor (OMM)RPG- en FPS-games.
Over het uiterlijk van de kast kunnen we je natuurlijk niet veel zeggen: over kleuren en smaken valt immers niet te discussiëren.Sw4rchy zei:at is dan wel allemaal goed en wel maar ik blijf met de vraag of het om het even is welke case ik neem van jaha.be?
Omdat iedereen de boxen (logitech, creative,...) overschat!Lashknife zei:kweet niet waarom iedereen het blijft onderschatten maar: +100 euro voor een creative x-fi music!!
Een soundcard zoals x-fi heb ik niet nodig.Zit toch al onboard bij mobo toch?Lashknife zei:kweet niet waarom iedereen het blijft onderschatten maar: +100 euro voor een creative x-fi music!!
(Dochter van de zaakvoerder is beste vriendin van me zus
).