LeSec
Legacy Member
Ben zinnens van macbook pro's te bestellen maar heb nog enkele vraagskes:
Kheb op beginpagina van apple gekeken en kzag staan da er nieuwe "modellen" uitzijn, int zwart/wit ma de PRO versie blijft zo in dat geborsteld staal achtig kleurke, gaan dien binnenkort nog veranderen? Of zijn dat verre toekomstplannen ofzo? Kvind in elk geval geen nieuws terug over eventuele aanpassingen van de PRO versie, ma ik ben dan ook geen specialist op vlak van Apple
Aangezien deze apple's onze eerste mac's gaan zijn hebben mijn vader en ik nog paar vraagskes. We zijn het altijd al gewoon geweest van op windows te werken, dus al onze bestanden staan in word formaat enzo, gaat het problemen opleveren dit allemaal over te zetten? Of is er een of andere mogelijkheid om windows app's te runnen (ik denk hier spontaan aan Office bijvoorbeeld)?
Idem voor mailprogramma's zoals Outlook enzo...
Is het mogelijk om apple gewoon op draadloosnetwerk aan te sluiten en te late communiceren met gewone windowspc's zodat we al onze bestanden kunnen overzetten?
Waarschijnlijk enkele domme vraagjes voor de mac-kenners, ma we hebben er dus nog nooit mee gewerkt
Merci al
Kheb op beginpagina van apple gekeken en kzag staan da er nieuwe "modellen" uitzijn, int zwart/wit ma de PRO versie blijft zo in dat geborsteld staal achtig kleurke, gaan dien binnenkort nog veranderen? Of zijn dat verre toekomstplannen ofzo? Kvind in elk geval geen nieuws terug over eventuele aanpassingen van de PRO versie, ma ik ben dan ook geen specialist op vlak van Apple
Aangezien deze apple's onze eerste mac's gaan zijn hebben mijn vader en ik nog paar vraagskes. We zijn het altijd al gewoon geweest van op windows te werken, dus al onze bestanden staan in word formaat enzo, gaat het problemen opleveren dit allemaal over te zetten? Of is er een of andere mogelijkheid om windows app's te runnen (ik denk hier spontaan aan Office bijvoorbeeld)?
Idem voor mailprogramma's zoals Outlook enzo...
Is het mogelijk om apple gewoon op draadloosnetwerk aan te sluiten en te late communiceren met gewone windowspc's zodat we al onze bestanden kunnen overzetten?
Waarschijnlijk enkele domme vraagjes voor de mac-kenners, ma we hebben er dus nog nooit mee gewerkt

Merci al
). Als je kan wachten tot eind dit jaar met de aanschaf (want dan zou Leopard ongeveer moeten uitkomen) zou ik dat zeker doen, aangezien Apple geen upgradepolitiek voert tussen major releases (tenzij je vlak tevoren een Mac hebt gekocht, dan kan je dikwijls wel gratis of tegen verminderd tarief de nieuwe versie van het OS krijgen).
ma die hebde dan wel niet in van die fancy kleurkes.