boostah
Legacy Member
miejas zei:32 EN 64 bit.
Het is trouwens niet zo dat je 2 x 7900GTX geen DX10 spellen zal kunnen draaien.
inderdaad, ma ge gaat ze ni op dx10 kunnen spelen, en dus niet alle mooie gfx zien (das bij elke overstap zo)
en voor die da cod2 zegt en dx7, ge snapt het punt van nen nieuwe dx niet
nieuwe dx = mooier maar zwaarder, als ge multiplayer doet kan die gfx u geen reet schelen en wilde fps, maar singleplayer is hoe mooier hoe beter
).