Archief - Asus laptop Makro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinX

Legacy Member
Joow, sinds kort ister ne nieuwe laptop verschenen in de makro folder:

Z92JC-Q028
Processor Intel Core Duo T2400 FSB 667 2 MB cache
Geheugen 1024 MB DDR2
Harde schijf 100 GB
Grafische kaart NVIDIA® GeForce™ Go 7300 256 MB TurboCache™
Optische drive DVD RW Dual Layer
Scherm 15,4" WXGA 1280 x 800 Color Shine
Aansluitingen DVI-poort (DVI-D), VGA-poort, 1 x koptelefooningang (w/SPDIF), 1 x microfooningang, 1 x lijningang, 1 x RJ11 modemaansluiting voor telefoonlijn, 1 x RJ45 LAN-aansluiting voor LAN insert, 4 USB 2.0-poorten, 1 x IEEE 1394 poort, 1 x TV-uitgang (S-Video composite)
Software Windows XP Home (Multilingual)
Communicatie 56K S/W modem (MDC type), IEEE 802.11a/b/g wireless LAN, 10/100/1000 Mbps LAN geïntegreerd
Klavier Belgian Azerty
Garantie 2 jaar

Alleen vind ik da type nerges, iemand die mij het juiste type kan geve? Ziet er mij namelijk goed ding uit

Talos

Legacy Member
Als de prijs deftig is dat een geweldig machien, tenzij je erop wilt gamen.

BMW lover

Legacy Member
maja laptops en gamen is toch nog altijd iets die niet 100% past vind ik
tenzij je natuurlijk een hele dure koopt maar dan heb je natuurlijk al een desktop voor die prijs die stukken beter is

Yank

Legacy Member
BMW lover zei:
tenzij je natuurlijk een hele dure koopt maar dan heb je natuurlijk al een desktop voor die prijs die stukken beter is
In pure performance zijn dekstop altijd beter dan notebooks, je moet ergens kiezen of je een notebook nodig hebt of niet.

OT: type is Z92JC, maar zoals bij veel supermarkten-pc's: type staat niet vermeld op site van Asus...
Ziet er op zich geen sleche laptop uit, maar 't is natuurlijk te zien wat je ermee wilt doen.

MrPropre

Legacy Member
Lijkt mij wel interessant die asus, maar die sony Vaio VGN-FE21M.be1 valt mee meer op!
Dit is wel degelijk een model dat je kan terugvinden op de Sony site en met zijn 1549 euro lijkt me dat nog een scherpe prijs ook. Of is die sony niet zo goed?

Vaio VGN-FE21M.be1
Processor Intel® Core™ Duo processor T2300 (1,66 GHz)
Geheugen 1024 MB (2 x 512 MB DDR2 - max. 2 GB)
Harde schijf 160 GB
Grafische kaart NVIDIA® GeForce® Go 7600 met 128 MB dedicated VRAM
Optische drive Super Multi Double Layer DVD±RW drive speed: CDR-write: 24x; RW-write: 16x; DVD-write: max. 8x; DL: 4x, DVD-RAM x5
Scherm X-black Dual Lamp LCD: extra scherp en helder - 15,4" TFT-kleurendisplay 1280 x 800 WXGA
Aansluitingen i.LINK (IEEE1394) S400, 3 x USB 2.0, S-video-uitgang
Software Microsoft® Windows® Media Center, Adobe® Premiere® Elements 2.0, WinDVD 5.0 for Vaio, Photo: Adobe® Photoshop® Elements 4.0, Adobe® Acrobat® Elements 7.0, Adobe® Reader® 7.0, Microsoft® Works 8.0, Norton Internet Security 2006
Communicatie Wireless LAN IEEE802.11a/b/g, Bluetooth® technologie 2.0+EDR, Ethernet netwerk (100BASE-TX / 10BASE-T)(RJ-45)
Klavier Belgian Azerty
Garantie 2 jaar

Yank

Legacy Member
n/o MrPropre, maat die laptop is wel zo'n 400€ (of meer dan 1/3e) duurder, da's al weer een stuk meer he. Wat niet wilt zeggen dat die Sony een slechte laptop is he, vooral de grote harde schijf is interessant (voor wie dat nodig heeft in een laptop).

VinX

Legacy Member
Deze laptop staat er ook ,

Easynote V7909
----------------
-Intel® Centrino® Duo mobiele technologie met Intel® Core™ Duo processor T2400 (2 x 1,83 GHz – 2 MB L2 cache – 667 MHz FSB)
-1024 MB DDR2
-Harde schijf 100 GB
-ATI Mobility Radeon X1600 512 MB Hypermemory (DVI)
-DVD dual DVD+R/-R/RW/+R9 Dual Layer
-15,4" TFT Diamond View
-DVI - S/Video - PCMCIA - 4 x USB 2.0 - 1 x IEEE 1394
-Microsoft Windows XP
-V.92 modem - 10/100 LAN Ethernet - 802.11 a/b/g (GOLAN)
-Azerty

Betere graka? Kwil toch nog verder gwen

Snakie

Legacy Member
Voor zijn prijs, €1099, ziet die er goed uit en daar kan je GW op spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan