Archief - Battlefield 3 ultra pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kenapa

Legacy Member
Hey iedereen,

Een vriend van mij wil perse vandaag nog in tones latem een pc gaan halen om battlefield 3 op ultra te kunnen spelen.
Ik weet dat velen nu zullen zeggen, koop via daar of wacht tot dat op stock is.
Ma goed, die jongen wil dus niet luisteren of wachten.
Met wat daar nu op stock is, kan je een goeie setup maken?
Want hij kwam al al met triplpe chanel rams, de 1366 sockets enzo... Dus ik wil hem toch een beetje sparen van een volledige miskoop...

Tnx 4 the help

Iphigeneia

Legacy Member
De game is er nog niet! Duurt nog eventjes. Dan weet je ook wat nodig is om alles op Ultra te kunnen doen.

Sarcasme modus:
Maar koop een quad-sli bordje 4 * gtx580 met een i5-2500k 8 gb ram en hup... klaar voor de komende 2 jaar aan gaming...
/Sarcasme modus

Ooit van de zoekfunctie gehoord hier op het forum?
Ga naar aankoopadvies -> klik "zoeken in dit forum" -> vul in "Battlefield 3"
ET voila!

V1nce

Legacy Member
Waarom sparen van een miskoop? duidelijk ne idioot dus laat em doen en verlaag u nie tot het niveau.

Iphigeneia

Legacy Member
V1nce zei:
Waarom sparen van een miskoop? duidelijk ne idioot dus laat em doen en verlaag u nie tot het niveau.

Het is hem waarschijnlijk ook alleen maar aangeraden door een winkelier (zeg niet persé Tones).
Maar om iemand meteen uit te maken voor idioot :sad:

Even een pc samenstellen:
i5-2500k (indien oc gewenst is anders i5-2500)
P67 / Z68 (indien oc gewenst is anders een h67) mobo
8 gb valeu ram van kingston
AMD 6950 (indien dit niet genoeg is over een maand of 6 steek je er 1 bij)
Kwaliteitsvoeding 600 W (je voor 2 graka's ineens meerekend miss een 750W voor de vaste connectors)
Case (naar smaak)

V1nce

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Het is hem waarschijnlijk ook alleen maar aangeraden door een winkelier (zeg niet persé Tones).
Maar om iemand meteen uit te maken voor idioot :sad:

Da betwijfel ik.
Iemand die nie wilt luistere en impulsieve aankopen doet noem ik ne idioot ja.
Zo lopen er hier op aankoopadvies ook altijd rond die denken het beter te weten dan de mensen die hun willen helpen, dan doet ge ook de moeite niemeer zo mensen te helpe

Iphigeneia

Legacy Member
V1nce zei:
Da betwijfel ik.
Iemand die nie wilt luistere en impulsieve aankopen doet noem ik ne idioot ja.

Het is niet altijd niet willen luisteren dat hem idioot maakt. Vaak wordt je ook door idioten ingelicht en wordt je dus een idioot ;)

V1nce

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Het is niet altijd niet willen luisteren dat hem idioot maakt. Vaak wordt je ook door idioten ingelicht en wordt je dus een idioot ;)


Voor mij maakt da u wel ne idioot als ge denkt het beter te weten en nie wilt luistere moet ge geen hulp krijgen.

fortuneke

Legacy Member
Iphigeneia zei:
Het is niet altijd niet willen luisteren dat hem idioot maakt. Vaak wordt je ook door idioten ingelicht en wordt je dus een idioot ;)

heel juist !

Even een pc samenstellen:
i5-2500k (indien oc gewenst is anders i5-2500)
P67 / Z68 (indien oc gewenst is anders een h67) mobo
8 gb valeu ram van kingston
AMD 6950 (indien dit niet genoeg is over een maand of 6 steek je er 1 bij)
Kwaliteitsvoeding 550W (je voor 2 graka's ineens meerekend miss een 650W voor de vaste connectors)
Case (naar smaak)

beter kan een mens het niet zeggen

* maar zou toch direct een 2500k steken met P67

Kenapa

Legacy Member
hehe, hij heeft ni zo veel zin van luisteren. Tzal zo een mega overpriced nutteloos systeem worden met 2x 580 gtx (of zelfs 4x), triplpe channel ram, 500 gig ssd, 1000 euro cpu, 12 gig ram en wa weet ik nog allemaal. +3000 euro :p
Ik heb hem als alternatief toch dit gegeven (JAHA) met een extra 6950 en een 750w voeding die dan op 1285 euro komt... We zien wel zieker

MrKend54l

Legacy Member
Kenapa zei:
hehe, hij heeft ni zo veel zin van luisteren. Tzal zo een mega overpriced nutteloos systeem worden met 2x 580 gtx (of zelfs 4x), triplpe channel ram, 500 gig ssd, 1000 euro cpu, 12 gig ram en wa weet ik nog allemaal. +3000 euro :p
Ik heb hem als alternatief toch dit gegeven (JAHA) met een extra 6950 en een 750w voeding die dan op 1285 euro komt... We zien wel zieker

Toen ik dat las lag ik onder mijn stoel van het lachen.
CPU van 1000euro...

Als uw vriend echt zo ne mongool is vraag ik mij af wat voor vrienden gij hebt ze...

fortuneke

Legacy Member
MrKend54l zei:
Toen ik dat las lag ik onder mijn stoel van het lachen.
CPU van 1000euro...

Als uw vriend echt zo ne mongool is vraag ik mij af wat voor vrienden gij hebt ze...

beetje cruel :P

njah , slimme leven met de domme

Kenapa

Legacy Member
hij heeft em nog redelijk kunnen inhouden.
giggabyte gaz68xp ud3
corsair 1600 8 gb kit
2 x 6970
patriot ssd 120 gig
1 gig hd
corsair hx850
corsair hydero 80
corsair obsisian 650d mid tower
windows 7 64bit
intel core 2600k
llyama 24" led lcd
dvd rw

totaal net geen 2250 euro

Kenapa

Legacy Member
ni overdrijven é...
ok, ie had beter 2 x 6950 genomen, nen 2500k, 650 w voeding, 60 gig ssd, en iets goekopere rams... ma volgens wat ie van plan was vind ik het nog zo slecht ni...
en 800 euro...??!!
scherm, waterkoeling, windows... zit er ook bij hé in die 2250.
400 a 500 euro veloren geld ben ik mee akkoord

Phaetor

Legacy Member
Niet iedereen koopt zoals jij.
Er zijn ook een heel deel mensen die gewoon high-end willen en daar ook voor betalen. Of ze het nodig hebben en of het de meerprijs waard is, dat is een ander verhaal.

De persoon in kwestie wou een 'ultra' pc en heeft die nu ook .. Tja :)

beemer

Legacy Member
:rofl: Het enige extreme aan die pc is die tweede 6970, voor de rest is die pc in die configuratie perfect uitgebalanceerd.

Akkoord, het kon iets goedkoper maar niet iedereen moet het goedkoopste van het goedkoopste hebben zoals hier meestal aangeraden word.

ATI

Legacy Member
Hier word niet het goedkoopste van het goedkoopste aangeraden,wij kijken naar prijs/prestatie wij denken na over iets wat van die kerel niet gezegd kan worden,achja wie zijn wij?

Phaetor

Legacy Member
Er is nog altijd zoiets als het 'enthusiast/extremist' marktsegment. Echt er zijn zelfs hele fora rond gebouwd. Dit is gewoon de keuze van de koper. Wil je het allerbeste en ben je bereid daar een (serieuze) meerprijs voor te betalen dan moet je dat gewoon doen...

Als je het geld hebt en je wilt een extreme wagen dan koop je bvb een porsche ipv een fiatje. Waarom moet hier altijd zo ridicuul over gedaan worden. Je bent niet "dom" omdat je een luxe artikel wilt. Dat is gewoon een keuze.

Als iemand vraagt voor €1000 het meest performante systeem mogelijk te bouwen dan ga je alles uit die €1000 persen maar als iemand gewoon het beste wilt hebben dan moet het maar het beste zijn koste wat kost. Of ben ik nu echt de enige die zo denkt??!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan