Archief - beamer aankopen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

col.kilgore

Legacy Member
hoi ik zou graag thuis cinnema spelen.
dus ik ben van plan om een beamer te kopen.
maar nu is mijn vraag ...
werkt een beamer die ik in cannada koop hier ook ?
daar zijn die dus véél goedkoper.

of zou ik beter een projectietv kopen ?
omdat je niet met elke beamer tv kan spelen ?


damn ik heb juist gezien dat dit niet op de juiste plaats staat . (dus admin move plz)

zaffah

Legacy Member
werkt een beamer die je in canada aankoopt ook.

Je moet kijken naar het elektriciteitsnet. Waarschijnlijk is dit ook nog op te lossen met universele adaptors etc.

Als je je beamer aansluit op een pc met tvkaart kan je ook tv kijken? Ik denk trouwens dat het niet slim is om elke dag tv te kijken met een beamer :)
Ze smijten niet met die lampjes naar je hoofd :)

Skoebiedoe

Legacy Member
Als ze over een Europese voeding en netstekker beschikken zal die hier ook werken.
(weet eerlijk gezegd niet met wat ze in Canada werken.)

Mist gebruik van een tuner (en dan is zelf een oude vhs video goed) kan normaal ieder beamer tv beelden weer geven.

Hoe ga je deze beamer naar hier laten komen?
Als je hem gaat invoeren kan u dit veel meer kosten dan hetgeen ge hem hier aankoopt of je moet hem smokkelen(en dat is niet echt klein te noemen)

col.kilgore

Legacy Member
ik ga hem gebruiken om naar films te kijken ,en sport.
ik ga hem niet smokkelen , die van ons gaat op bezoek bij haar ouders.
die moet de beamer maar in de handbagage steken .
een lamp gaat ongeveer 2000 uren mee, das toch bijna 1000 films.

ik dacht dat er ook beamers met een tuner bestonden.

Skoebiedoe

Legacy Member
Dus ze gaat deze dan aangeven bij de douane?
Indien niet is dit smokkelen en dus strafbaar.(en ik denk wel dat dit gaat opvallen dat in de handbagage zo een nieuwe beamer zit.)

col.kilgore

Legacy Member
bwaa aangeven gaat ze niet doen.
maar ik denk niet dat ze die in den bak gaan steken.

Skoebiedoe

Legacy Member
Nee dat niet maar als ze u betrappen mag je wel een ferme boete betalen plus uwe beamer kwijt.

Skoebiedoe

Legacy Member
Nee hoor,Breng maar eens sigaretten teveel mee en dan ben je die ook kwijt en het gaat hier niet om een prullending die je zomaar kan wegsteken héé.
Van mij mag hem dat gerust proberen maar ik zou deze eerder verzenden en niet meenemen.

Avenger 2.0

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Nee hoor,Breng maar eens sigaretten teveel mee en dan ben je die ook kwijt en het gaat hier niet om een prullending die je zomaar kan wegsteken héé.
Van mij mag hem dat gerust proberen maar ik zou deze eerder verzenden en niet meenemen.

Kwijt niet. Er bestaat wel een reële kans dat je duanekosten + BTW gaat moeten betalen, en dan mag je toch zo een 1/3 extra op de verkoopprijs rekenen. In vele gevallen ben je dan de winst van in het buitenland kopen kwijt.

Belgakam

Legacy Member
Koop u op een rommelmarkt een case + nen (kapotte) Contrabas. Zaag een stuk uit da instrument en moffel den beamer erin. EN bekleed den binnenkant van die case met loodfolie. Als ze moeilijk doen, zegt dan dat het nen echte Stradivarius is van ongeveer een miljoen euro. Ze zullen er dan wel ni aan prutse.;)

Belgakam

Legacy Member
Allez vooruit, khem miss. een idee met meer kans op slagen:
Ge gaat naar een rommelmarkt, koopt uzelf een niet-werkende laptop (alsof dat te koop is op een rommelmarkt...), en vertrek naar Canada.
Daar koopte uwen beamer en een draagtas. De origenele verpakking (zonder de beamer en eventueel plus de factuur) stuurde op naar u thuis via de post.
Als de douane u dan tegenhoudt (met beamer en laptop), geef dan een geloofwaardige reden op waarom ge als toerist nen beamer (in een draagtas ==> minder argwaan) meehebt.
Bv. om ne film op u hotelkamer te zien :wtf: :doh:

Man, waar ben ik mee bezig...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan