Archief - Beste prijs/kwaliteit grafische kaart?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KnackyBall

Legacy Member
Keuze uit 3 kaarten:

- Club 3D 6800 GT (256 MB DDR3; DVI) --> 266 €

- Asus EN7800GT/2DHTV/256M (Geforce 7800GT, 256 MB DDR3, 2 x DVI, TV-out, video-in ) --> 355 €

- Club 3D Radeon X850XT (256 MB GDDR3, dual-DVI, VIVO) --> 334 €

Wat denken jullie daarvan?
THX

{YA}Gr3c0

Legacy Member
- Asus EN7800GT/2DHTV/256M (Geforce 7800GT, 256 MB DDR3, 2 x DVI, TV-out, video-in ) --> 355 €

deze zeker en geen andere :D als je budget het toelaat.

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
6800GT ebbek steken, is ook heel goed , wel enorm moeilijk verkrijgbaar eerste hands (tweede hands ook, heb geluk gehad :))
Ma idd, als het budget het je toelaat, niet twijfelen : 7800GT

RealFlub

Legacy Member
@ morpheus, jij hebt het over de AGP veronderstel ik..

7800GT zou ik kiezen, (kdacht dat POV goedkoper was?)

Gothrek

Legacy Member
koop een X800GTO2, kunde moeiteloos modde naar X850XT, en tis ni moeiljk

R.Winters

Legacy Member
RealRoot zei:
@ morpheus, jij hebt het over de AGP veronderstel ik..

7800GT zou ik kiezen, (kdacht dat POV goedkoper was?)

Yup, heb ik ook in mijne nieuwe pc, PoV is goedkoper (300-320€ geloof ik).
Het enige dat MSI je gaat geven is software/game dat ofwel niet werkt ofwel dat je nooit gaat gebruiken. ;)

Davion

Legacy Member
Jij hebt AGP nodig, de ASUS 7800GT is PCI-E, die valt af, de 6800GT en de X850XT zijn beiden AGP, maar de X850XT is amper snelelr dan de 6800GT en dus zijn grote meerprijs (68€) niet waard, mijn raad: 6800GT als ge em nog op AGP vind, en anders 6800GS, even rap als de 6800GT.

KnackyBall

Legacy Member
ow ja, ik ga natuurlijk ook een pci-express mobo kopen met pci-express grafische kaart natuurlijk...
Hoeveel kost zo'n x800GTO2 (pci-express)
En is die 6800 GT nie rapper dan 6800 GS (pci-express)?

Yank

Legacy Member
GTO² kost iets van 220€, zijn ook hele goeie kaartjes als je ze flasht naar x850xt, die meestal nog wat sneller is dan de 6800GT/GS.

Gothrek

Legacy Member
374€, man, die moeten hunne sit is dringend aanpassen, want dat kan niet denk ik

Davion

Legacy Member
Idd, das wreed duur :)
Blijkbaar toch PCI-E, dan zou ik niet twijfelen en gaan voor die 7800GT ;)

poiNt

Legacy Member
Is het alleen belgische winkels? Ik vind die prijzen een beetje overdreven :/
De x850XT vind je nl al voor 219 in duitsland.. geen reden om een 6800GS te kopen denk ik dan, die kost +- 15 euro meer en is zeker niet sterker.
Grts

Davion

Legacy Member
nen X800GTO2 of X850XT-PE zijn vorige generatie..
7800GT is pak rapper.

Davion

Legacy Member
7800GT's vinde al voor 300€, en daar doedde wel wa langer mee dan mee nen X800 zenne, en de titel had ik wel degelijk goed gelezen -_-.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan