Archief - Betere graka dan Geforce MX 4 en goedkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
Mss ff vermelden welke winkel het was? Zo voorkom je dat er anderen ook in trappen. ;)

R.Winters

Legacy Member
dakantochnie zei:
Mss ff vermelden welke winkel het was? Zo voorkom je dat er anderen ook in trappen. ;)
Het alombekende Bells ;)
Het is nu wel al een tijdje geleden, ik kijk dingen nu wel serieus grondig na (benchmarks, enz.) voordat ik iets koop.

Mee

Legacy Member
Ik zou zoeken achter een tweedehands G4 Ti4200 -> kost bijna niks meer, maar is echt wel nog heel goed (en zeker beter dan die 6200).

eniac

Legacy Member
5700 was geen slechte kaart voor zijn prijs, evenals 5900. De 5700 zat dan ook eerder in de klasse van de 9600.

FEW

Legacy Member
Carrotman zei:
Zelf had ik gedacht aan deze kaart als ik echt geen tweedehandse vond. Beter dan geforce mx4?

PS: het is niet om de laatste nieuwe games te spelen dat ik op zoek ben voor een nieuwe kaart
alles wat voor de moment op de markt is gaat minstens dubbel zo rap zijn als die 4mx ;)

die 9600se zal wel beter zijn dan deze 5500. ma ik zou doorsparen en desnoods een gewoone geforce 6600 kopen. die gaat ook ni veel meer kosten

Howitzer

Legacy Member
Carrotman, wat is uw budget nu?, indien ze rond €100 ligt zou ik u toch zeer sterk aanraden om een 6600GT 2dehands te kopen..
Indien minder zou ik voor zo'n 9*** Ati kaart gaan.. (ben hier niet mee bekend..)
En check ineens uw voeding na, want je zou mss ook je voeding moeten upgraden..

Exit

Legacy Member
Carrotman zei:
Der staan al kaarten op van nog maar 1 euro en wil er graag 50 euro voor geven, maar ik weet echt niet welke kaart goed zal zijn..
kaarten staan hier btw.
ebay is veiligsite/bieden .... vetrekt zeer laag en gaat stillaan omhoog tot de verkoper het bod goed vidnt en verkoopt, dus 1€ verkopen zal die dan niet doen
dit ter info

fx 5500 is vrij degelijke kaart, zit in broer zijn pc, is goed kaartje

R.Winters

Legacy Member
Exit zei:
ebay is veiligsite/bieden .... vetrekt zeer laag en gaat stillaan omhoog tot de verkoper het bod goed vidnt en verkoopt, dus 1€ verkopen zal die dan niet doen
dit ter info

fx 5500 is vrij degelijke kaart, zit in broer zijn pc, is goed kaartje
Met de 5500 gaat ge echt geen hedendaagse games meer kunnen trekken op een leuk detail (admit it, low sucks). De FX reeks was een paar jaar terug een goeie reeks, maar de Radeon klopte em idd (net ff wat benchmarks in de PCGP opgezocht).

Ik zou zeggen dat met een budget van €50-€60 ge echt tweedehands zult moeten gaan wilt ge een deftige kaart. Als men hier zo vaak heeft aangehaald, verhoog uw budget, sparen is nie zo moeilijk (geloof mij :p).

Davion

Legacy Member
FX5500 is uberbrolcrap, niet zeveren.
Met 100€ koopte u 2dehands makkelijk een 9800PRO die nog zeer goe is :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan