Matey
Legacy Member
Beste,
Ik worstel met een dilemma. Ik heb sinds een aantal maanden een Panasonic G30 in mijn bezit. Deze wordt voornamelijk gebruikt om digitale tv (telenet) te bekijken en om te gamen op m'n x360. Af en toe speel ik wel eens een filmpje of serie af via m'n usb-stick aan de tv te koppelen. Uiteraard worden niet alle formaten ondersteund en is het soms wat prutsen met ondertitels (maar dat hoort erbij).
Nu had ik gedacht om eens wat series en/of films aan te kopen op DVD. Aangezien ik een x360 heb, speelt deze de dvd's natuurlijk af. Nadeel is wel dat deze nogal luid is omdat het nog een oudere xbox 360 betreft. Aan de andere kant 'vrees' ik dan een beetje dat ik veel mooier beeld kan krijgen door een Blu-ray. Is dit zo of is dit verschil niet zo merkbaar als men wil beweren?
Als dit het waard zou zijn, zou ik dan een blu-ray speler kopen. Deze moet dus in feite enkel blu-ray's kunnen afspelen. Opnemen doe ik via m'n digicorder. Hij hoeft ook niet overdreven groot te zijn, alles staat in m'n kamer
.
Ik had al eens rondgekeken en dacht aan deze: PANASONIC DMP-BD75EG-K bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen. Altijd leuk om tv en randapparatuur van 't zelfde merk te hebben, dacht ik. M'n budget is eigenlijk ... zo laag mogelijk, €100 zou voldoende moeten zijn?
Alvast bedankt om eventueel te helpen!
Ik worstel met een dilemma. Ik heb sinds een aantal maanden een Panasonic G30 in mijn bezit. Deze wordt voornamelijk gebruikt om digitale tv (telenet) te bekijken en om te gamen op m'n x360. Af en toe speel ik wel eens een filmpje of serie af via m'n usb-stick aan de tv te koppelen. Uiteraard worden niet alle formaten ondersteund en is het soms wat prutsen met ondertitels (maar dat hoort erbij).
Nu had ik gedacht om eens wat series en/of films aan te kopen op DVD. Aangezien ik een x360 heb, speelt deze de dvd's natuurlijk af. Nadeel is wel dat deze nogal luid is omdat het nog een oudere xbox 360 betreft. Aan de andere kant 'vrees' ik dan een beetje dat ik veel mooier beeld kan krijgen door een Blu-ray. Is dit zo of is dit verschil niet zo merkbaar als men wil beweren?
Als dit het waard zou zijn, zou ik dan een blu-ray speler kopen. Deze moet dus in feite enkel blu-ray's kunnen afspelen. Opnemen doe ik via m'n digicorder. Hij hoeft ook niet overdreven groot te zijn, alles staat in m'n kamer
.Ik had al eens rondgekeken en dacht aan deze: PANASONIC DMP-BD75EG-K bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen. Altijd leuk om tv en randapparatuur van 't zelfde merk te hebben, dacht ik. M'n budget is eigenlijk ... zo laag mogelijk, €100 zou voldoende moeten zijn?
Alvast bedankt om eventueel te helpen!

.
