Shellshock
Legacy Member
Ik zit met een probleempje.
Mijn casefan maakt teveel geluid.
Case opengemaakt, fan losgekoppeld en schoongemaakt. Pc aangezet, en fan maakte amper geluid. Fan vastgezet, maar toen hij vastgemaakt was, maakte hij een ratelend geluid.
Volgens mijn vader kan het zijn dat met de maanden, de draaias een klein beetje scheef is gekomen.
Anyway, morgen een nieuwe casefan kopen? Weet iemand welke een degelijke prijs/kwaliteit hebben?
Mijn casefan maakt teveel geluid.
Case opengemaakt, fan losgekoppeld en schoongemaakt. Pc aangezet, en fan maakte amper geluid. Fan vastgezet, maar toen hij vastgemaakt was, maakte hij een ratelend geluid.
Volgens mijn vader kan het zijn dat met de maanden, de draaias een klein beetje scheef is gekomen.
Anyway, morgen een nieuwe casefan kopen? Weet iemand welke een degelijke prijs/kwaliteit hebben?
ad: