Archief - Cd,Dvd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svenvdb

Legacy Member
Waar kan je het goedkoopste online cd en dvd's kopen ??
die ook aan huis geleverd worden

Mee

Legacy Member
Ik weet nie of het de goedkoopste is, maar met www.cdrwinkel.com heb ik toch al een heel goede ervaring. Alle cd's waren goe ingepakt in een doos vol piepschuim en 2 dagen (of waren het er 3?) nadat ik geld overgeschreven had was mijn pakket hier.

Ge zult in ieder geval naar buitenlandse (vooral Nederlandse) shops moeten zien.

eniac

Legacy Member
www.cdrwinkel.com is top gewoon.

Ik heb vandaag net alles van m'n vijfde inkoopactie bij cdrwinkel ontvangen. De eerste actie was vrij klein, een 150 euro, de actie die ik hier vandaag gekregen heb bedroeg al meer dan 450 euro. Bemerkingen na die vijf acties:

- razendsnelle orderafhandeling: tenzij er eens iets niet in stock was (1 keer gebeurd) kreeg ik die bestelling al thuisgeleverd de tweede werkdag na de bestelling (dus bestellen op maandag => leveren op woensdag, nu besteld op donderdag => levering maandag). Let wel: dit geldt voor rembours. Als je overschrijft wachten zij tot je geld daar aangekomen is.

- heel correct: al eens gehad dat CD-mappen van 240 stuks niet in stock waren terwijl we er een aantal besteld hadden. Nu, dat waren noname mappen. Het ging te lang duren, wat hebben ze dus gedaan? Leopard-mappen (kwalitatief veel beter) van 340 stuks geleverd, en dit zonder meerprijs.

- heel betrouwbaar: opgegeven mediacodes klopten altijd met wat ik geleverd kreeg, nooit iets te weinig geleverd gekregen.

- vlotte communicatie, goed tracking-systeem, jammer dat ABX zo vaag is ivm levertijd. Je moet de hele dag iemand thuis hebben op leveradres, en je weet niet *precies* wanneer het gaat geleverd worden (en ook niet exact welke dag).


Kleine tip: koop DVD's/CD's met goede mediacode. Beste CD's: Verbatim met Taiyo Yuden mediacode. Beste DVD+R's: Verbatim met MCC 004 mediacode.

Scannetje van zo'n Verbatim DVD+R:
1640_MCC004_99_test.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan