Archief - "Clip-On" Hoofdtelefoon (Antwerpen)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hmmmm_BE

Legacy Member
Hey,

De oortjes van mijn iPod hebben het na anderhalf jaar begeven en ik ben opzoek naar een betere vervanger.

Die in-ear oortjes zeggen mij niets en een echte headset lijkt mij niet echt handig om in de jaszak te steken etc. Er blijven dus nog 2 opties over: Ofwel de gewone oortjes, of clip-ons met een schelp.

Ik heb redelijk normale oren :p, maar ik heb toch een beetje schrik dat die clip-ons helemaal niet zo goed gaan zitten als gewone oortjes. Ik ken niemand die dergelijk spul heeft, dus ik zou graag wat ervaringen van hier horen. Ik dacht namelijk dat het beter voor de oren was (niet dat ik mijn oortjes ooit te luid zette) Voorlopig interesseren mij de clip-ons toch het meeste tot er meerdere mensen mij dit afraden voor eender welke reden.

Ik heb hier al wat gelezen op het forum en blijkbaar zweren sommigen bij Sony en Creative en andere dan weer bij Sennheiser.

http://www.creative.com/products/product.asp?category=437&subcategory=441&product=11229
http://www.style-your-sound.com/
--> Onderste bij streetline.

Alle alternatieven zijn welkom, maar ik ga ze het liefst wel zelf kopen regio Antwerpen. Als er je een winkel weet waar ik deze kan halen, mag u dat ook altijd melden. Ik ga woensdag eens naar de Mediamarkt, maar weet niet of ze dat daar hebben. Prijs max! +-80Eur, maar liefst goedkoper...:music:


ENORM bedankt beste forumleden! Dikke chapeau!:niceone:

Groetjes

Jan

ZeroTolerance

Legacy Member
ik ben naar de mediamark geweest , dees weekend en der hingen sennheisers aan de kassa der , mss eens daar naar gaan zien.Ik denk dat het gewone oortjes waren

vinnieman

Legacy Member
sennheiser>creative

Ik zou in de eerste plaats dus gaan voor de sennheisers...

ma je weet het nog altijd het betse als je het aan den lijve ondervindt.
Dus probeer ze allebei eens (maar ben bijna 100% zeker dat de sennheisers beter klinken).
Wss zal er ook wel een prijsverschil zijn, maar geluid kan nooit goed genoeg zijn vindik :p

Hmmmm_BE

Legacy Member
Nu ben ik naar de mediamarkt geweest in het stad en ze hadden daar niets van die nieuwe serie OMX van Sennheiser. Van sony en jvc hadden ze wel van die clip-ons, maar die spraken mij niet echt aan door nutteloze opties waar je teveel voor betaalt of lelijke kleuren etc etc...

Iemand een idee waar ik die eventueel kan bestellen? Ik had al gezien dat ze op http://www.mp3shop.be/product/24679 die oortjes verkopen, maar is dat betrouwbaar zo'n site?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan