Of een X1800GTO of een X1900 GT. Kwestie van de ATi alternatieven te geven, dat gebeurt hier precies niet vaak. Dat ligt niet enkel aan dit forum, tis precies de belgische ziekte; in heel vlaanderen zijn er maar een handvol shops die deze twee kaarten verkopen, bij komplett.be zijn ze voor een goeie prijs te vinden...