Davion
Legacy Member
Ewel ik ook.
En ik weet dat dat Maxtor zeker niet is, en hetgeen JIJ naast u legt is het feit dat iedereen een persoonlijke ervaring heeft, jij lacht het feit dat ik 3 schijven heb gehad weg, fine to me, dan lag ik al die cijfertjes ook weg, bij mij gaat het dan om de persoonlijke ervaring, en die wijst zeker NIET naar Maxtor, maar bij u duidelijk wel, en ge kunt niet zeggen dat ge geen tikkeltje voorkeur hebt voor Maxtor, want in elke thread komde weer met hele uwen uitleg aandraven.
En ik weet dat dat Maxtor zeker niet is, en hetgeen JIJ naast u legt is het feit dat iedereen een persoonlijke ervaring heeft, jij lacht het feit dat ik 3 schijven heb gehad weg, fine to me, dan lag ik al die cijfertjes ook weg, bij mij gaat het dan om de persoonlijke ervaring, en die wijst zeker NIET naar Maxtor, maar bij u duidelijk wel, en ge kunt niet zeggen dat ge geen tikkeltje voorkeur hebt voor Maxtor, want in elke thread komde weer met hele uwen uitleg aandraven.

toch ff paar vraagjes, iets noodzakelijk vergeten? diskette moete we ni hebbe