Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Zoals Sheep zegt, sli en crossfire zijn nutteloos voor een doordeweekse gamer. Als je +1000€ wilt geven aan alleen gafische kaarten (zonder een cpu meegerekent die die kaarten kunne trekke) om videospellekes op hoogste details te kunne spele zijde denk ik ni echt goe bezig, ma ge doe mee u geld wa da ge wilt natuurlijk.sheep zei:CrossFire
- een gemiddelde gebruiker heeft dat totaal niet nodig, is dus een nutteloze investering
SLI
- een gemiddelde gebruiker heeft dat totaal niet nodig, is dus een nutteloze investering
white-hat zei:zit zelf ook met dat probleem,
ga nieuw systeem kopen mar twijfel nog tussen SLI en crossfire,
los van de snelheden van beide vind ik dat de crossfire kaartjes er stukken beter uitzien dan de nvidea kaarten,die 7900gt ziet er echt voos uit,GTX daarentegen ziet er proper uit,

sheep zei:niemand hier zegt dat SLI slecht is
we zeggen enkel dat het enorme kosten zijn, en dat je goedkoper & beter af bent met 1 high-end kaart
als je 2 6800GT's binnenkort veroudert zullen zijn, zal je ze dan nog gemakkelijk allebei kwijtraken? 1 graka voor een degelijke prijs kwijtraken kan al moeilijk zijn


murrey zei:ik speel nog alty alles makkelijk op high met filteringen op max.
dus sli is wel nuttig![]()
da zie ik sommige ni doen met de vroegere "high-end" kaart 6800gt.
hiermee bedoel ik dat je er veel langer mee kan doen maar het kost idd beetje centjes
ik zal ze zeker kwijtraken maar ik koop nix vooraleer dat de G80 makkelijk beschikbaar is en er betere cpu's zijn.![]()
murrey zei:OOh kijk,die FX5200ultra ziet er superzalig mooi uit, kom we kopen die ipv een 7900GT
o m g:doh:

.