ja manne verschillende meninigen hee!!
maar ik ga het zo dan houden,en ik kan nadien nog zien e,ik kan nog altijd een 2de raptor steken voor in raid en een 6800 videokaart of een 7000 serie steken ,en dan 2 van die kaartjes op sli!
maar voorlopig zou dit systeem toch zeker nie slecht zijn denk ik?
groetjes