benwake
Legacy Member
Ik ben altijd nvidia gewoon geweest, en nu wil ik is overgaan naat ATI. Maar heb een probleem : geen digital vibrance. Je moet er voor zijn of niet, maar ik ben er wel VOOR. Kan er iemand zeggen hoe je dat bij ati moet doen.
ILLUSTRATIE : http://www.nvnews.net/previews/geforce2_ultra/detonator3_1/digital_vibrance.gif
Staat ook op andere fora...
ILLUSTRATIE : http://www.nvnews.net/previews/geforce2_ultra/detonator3_1/digital_vibrance.gif
Staat ook op andere fora...


Mijn kleuren zijn vele slechter, ma bon ff aangepast in catalyst en het geeft wel beter dan default. Maar die digital vibrance is toch stukken beter.