enj0i^
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een digitale camera en ik heb beetje rekening gehouden met het formaat. En na wat rondkijken is mijn oog gevallen op de sony dsc-w30.
De prijs varieert van 230 tot 250 euro.
Als er iemand ervaring heeft met deze camera, gelieve dan hier een reactie te posten.
Ik zou vooral graag weten of hij goede foto's maakt, want bijvoorbeeld ik had vroeger zo een van aldi en die miek nooit echt zuivere foto's. Altijd wat wazig en als er beetje te weinig zon was lukte het helemaal al niet. Als je klein beetje bewoog bij het nemen van de foto was het al een slechte.
Dit zou ik graag vermijden.
De prijs varieert van 230 tot 250 euro.
Als er iemand ervaring heeft met deze camera, gelieve dan hier een reactie te posten.
Ik zou vooral graag weten of hij goede foto's maakt, want bijvoorbeeld ik had vroeger zo een van aldi en die miek nooit echt zuivere foto's. Altijd wat wazig en als er beetje te weinig zon was lukte het helemaal al niet. Als je klein beetje bewoog bij het nemen van de foto was het al een slechte.
Dit zou ik graag vermijden.
ik kom ook van een aldicamera, het verschil is enorm