Archief - Dit een goeie laptop voor zen geld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Syphon007

Legacy Member
http://www.packardbell.nl/products/...synote-w3420/productsheet-PB24B00105-261.html

Besturingssysteem Microsoft® Windows® XP Home Edition
Processor
Processor AMD Mobile Sempron 3000+
2nd level cache geheugen 128 Kb
Processor bus snelheid 1600 MHz
Geheugen
Groote van het geheugen 512 MB
Harde schijf
Capaciteit 80 GB
Kaartlezer / diskettestation
Flash Card Reader 4 in 1 (SD/MMC/MS/MSpro)
CD-RW / DVD-RW
CD-RW / DVD-RW DVD+RW/DVD-RW multidrive dual-layer
Video
Video ATI Radeon Xpress 200M
Videogeheugen 128 MB (shared)
Monitor
Resolutie 1440 x 900
Monitor 17'' TFT 16,9 breedbeeld Diamond View
Batterij
Accu Li-lon
Geluid
Geluid Soundblaster Compatible
Luidsprekers Geïntegreerde speakers, microfoon + subwoofer
Communicatie
Modem 56K / V.92
Netwerkkaart 10/100 LAN Ethernet 802.11 b/g WIFI
Aansluitingen
USB aansluiting (totaal/voor/achter) 6x USB 2.0
FireWire 1394 1x IEEE 1394
TV-uitgang s-video out
Toetsenbord en muis
Muis Geïntegreerde touchpad
Garantie
Garantie (standaard) 1 jaar Pick Up, Repair en Return
Garantie (uitbreidbaar) 3 jaar Pick Up, Repair en Return

Deze notebook kost dan 1099euro

Is dit een goeie voor dit geld en zal ik hier WoW en Css kunnen op draaien?
Of is deze hieronder stukken beter ik verkoos de bovenste omdat die een 17inch scherm heeft . Maar in de bovenste kan ik toch ook zonder probleem in elke pc winkel 512mb ram bij laten steken niet?
Is de processor dan zoveel sneller dan de bovenste?


http://www.packardbell.nl/products/...synote-s4820/productsheet-PB47S00186-260.html
Besturingssysteem
Besturingssysteem Microsoft® Windows® XP Home Edition
Behuizing
Gewicht 2,9 Kg
Processor
Processor Mobile Intel® Pentium® M - 735A
2nd level cache geheugen 2 MB
Geheugen
Groote van het geheugen 1024 MB DDR2
Harde schijf
Capaciteit 80 GB
CD-RW / DVD-RW
CD-RW / DVD-RW DVD+RW/DVD-RW multidrive dual-layer
Video
Video Intel 915GM
Videogeheugen 128 MB shared
Monitor
Resolutie 1280 x 800
Monitor 15,4'' TFT 16,9 WXGA Diamond View
Batterij
Accu Li-Ion
Geluid
Geluid Soundblaster Compatible
Luidsprekers Geïntegreerd
Communicatie
Modem 56kbps v.92
Netwerkkaart 10/100 LAN Ethernet ( WIFI 802.11 b/g CALEXICO)
Aansluitingen
USB aansluiting (totaal/voor/achter) 4x USB 2.0
TV-uitgang S-VHS
VGA extern monitor port VGA D-SUB
Microfoon Geïntegreerd
Garantie
Garantie (standaard) 1 jaar Pick Up, Repair en Return
Garantie (uitbreidbaar) 3 jaar Pick Up, Repair en Return
Ook 1099euro.

$aeke'

Legacy Member
de onderste is de beste maar nog altijd niet goed genoeg om WoW (en css?) te draaien

voor hetzelfde geld kan je een betere laptop bestellen op internet die die games kunnen draaien

Syphon007

Legacy Member
mja persoonlijk denk ik dat wow en css er wel kunnen op draaien hoor.

Yank

Legacy Member
Ze zijn allebei niet geschikt om te gamen, allebei slechte grafische kaart. Ook zijn ze nogal duur voor wat je krijgt.
Voor dat geld zou je al een Turion/Centrino-laptop met een X700/6600 kunnen vinden, bijvoorbeeld bij Acer.

WoW en CS: S met die onderste mag je echt vergeten, dat draait aan geen kanten op die grafische kaart. Met die bovenste iets beter, maar daar zit er minder ram in en is CPU wel stuk slechter.

Syphon007

Legacy Member
TOSHIBA satellitenotebook M70-147 met 15,4" TruBrite beeldscherm en Intel Pentium M740 processor.

Intern geheugen: 1024 Mb DDR. Harde schijf: 100 Gb. DVD-rewriter: +/- RW double layer. Video: Mobility Radeon X600 SE met 128 Mb geheugen. Met 56k modem, 10/100 ethernetkaart, 5-in-1 kaartlezen en draadloos WiFi 802.11g. Aansluitingen: 1x TV-out en 3x USB 2.0. Met MS Windows XP Home. U heeft 1 jaar pick-up & return garantie!

Zoals deze is die vele beter?

RealFlub

Legacy Member
is al ne stuk beter, maar een X700 is toch nog een stuk krachtiger.. (vergelijkbaar met een 6600GT)

Syphon007

Legacy Member
maar op die toschiba zal ik dan WoW en CS:S kunnen draaien?

Syphon007

Legacy Member
lol WoW toch niet se denk ik, da is ni zo een zwaar spel.
Maar da de M70-264 nemen das die met de X700 en 100gig schijf.

--jeanke--

Legacy Member
Css op low zal "vlot" draaien
Maar WoW zal toch nog op low blijven haperen denk ik.

Syphon007

Legacy Member
lol meen je dat? da is echt geen zwaar spel he
denk da css wel wa zwaarder is dan se lol ...

bernardo

Legacy Member
Ik zou eerder opteren voor laptops zoals deze
http://www.2compute.net/shop.aspx?prod=ACER58784

Aspire 5025WLMi,
AMD Turion™ 64 ML-37 processor (1MB L2 cache, 2.0 GHz, 400MHz),
Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2,
15.4TFT WXGA Acer CrystalBrite,
1024MB RAM (2x512),
100GB HDD, DVD Dual double layer (tray),
LiIon, 56K modem,
Wired Gigabit Lan & Wireless 802.11b/g, no FDD,
256MB ATI X700,
6-in-1 card reader,
Azerty-Belgium toetsenbord

Alleen heb je dan wel turion.

Stre@mus

Legacy Member
De laptop die Bernardo aanraadt is heel goed. En voor zijn prijs één van de betere keuzes met zicht op gaming.

Ik heb een vergelijkbare laptop (de 5024WLMi) en ik ben daar heel tevreden van. Goeie, CPU, werkt vlot,... Maar om de prijs zo laag te houden hebben ze op enkele dingen moeten besparen: bouwkwaliteit is iets minder.
En mocht je met linux werken, dan is deze keuze ook minder goed (Ati chipset en WiFi da niet makkelijk wil werken)

Davion

Legacy Member
WoW is wel zwaar hoor, en voor een Integrated brolgraka is alles zwaar..

Syphon007

Legacy Member
bon ik heb de toshiba gekocht nen 1,4 celeron 512 ram en een 200M 128mb kaart van ati erin en ik speel perfect wow op 1024x768 dus jongens zie je dat wow ni zo heel zwaar is en deze laptop heeftme 650euro gekost in de makro in reclame en heel tevreden van.

saikoboarder

Legacy Member
de core duo laptops zijn ook redelijk in prijs aan het zakken en dat zijn de beste mobile games cpu's die er zijn atm

bernardo

Legacy Member
Syphon007 zei:
bon ik heb de toshiba gekocht nen 1,4 celeron 512 ram en een 200M 128mb kaart van ati erin en ik speel perfect wow op 1024x768 dus jongens zie je dat wow ni zo heel zwaar is en deze laptop heeftme 650euro gekost in de makro in reclame en heel tevreden van.

Ik geloof toch ni da ge op die laptop deftig css kunt spelen of zit ik hier mis syphon?

Davion

Legacy Member
Als ge daar iets op raakt, omfg dan ze, tegen 40fps uberlow ofzo..

Syphon007

Legacy Member
omg zei ik css heb ik nog ni geprobeert volgens mij staat er in de tekst WoW...
en dermee da ik ook zei css is zwaarder dan wow want wow is ni zo zwaar...

bernardo

Legacy Member
Mja je wou ook css spelen zoals ik leesde in je eerste comment.
Ik vroeg me gewoon af of dit gaat op deze pc, kan effe melden als je het getest hebt of dit gaat?
Kben gewoon nieuwsgierig das alles man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan