RpR
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een goede divx afspeler/ Media center.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op: KiSS DP-1504
Maar nu schrikt mij de pc link mij af. Is er linux support? Of is het gewoon ftp.
Iemand ervaringen met Kiss? Is de codecs aanpasbaar?
Ook had ik gedacht aan windows media center doordat ik deze op mijn laptop al heb. Maar deze is dus niet direct bootbaar (Zonder start up) en hangt soms dus nu twijfel ik.
Iemand voorstellen?
Budget rond de 700€
Nu heb ik mijn oog laten vallen op: KiSS DP-1504
Maar nu schrikt mij de pc link mij af. Is er linux support? Of is het gewoon ftp.
Iemand ervaringen met Kiss? Is de codecs aanpasbaar?
Ook had ik gedacht aan windows media center doordat ik deze op mijn laptop al heb. Maar deze is dus niet direct bootbaar (Zonder start up) en hangt soms dus nu twijfel ik.
Iemand voorstellen?
Budget rond de 700€

