Archief - dollarshop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chalyken

Legacy Member
hebben jullie het nu over die agp 6800 gt's? Die zijn dus al leverbaar?

steffoe

Legacy Member
ja eu
ze waren gistere al binne
maar nu staat op de site dat ze pas de 20 ste binnekome
mailt die morgen
die mailen trug binne de 10 minute
bij mij toch
moet u wel
zegge
deze lading is dus met standaard koeler
en dus ni zoals op de afbeelding

steffoe

Legacy Member
is 60 grade idle normaal?
want heb ergens iets geleze van temp bug bij 6800 gts
want de fan draait tot ni hard
dus die kan geen 60 zijn
imo

steffoe

Legacy Member
ja sorry he
opnieuw dan
hallo
ik heb een 6800 gt gekocht
hij draait 60 gade idle
kan het zijn dat er een bug zit in de temp aflezing
want ik heb daar ergens iets over geleze
ik denk dat em geen 60 graden kan zijn
want die fan derop draait tot ni hard

smason

Legacy Member
Over het algemeen worden 6800GT wel redelijk heet, dus die 60°C zou zeker kunnen. Natuurlijk is zo'n temperatuursensor niet altijd precies dus er kan wel een schommeling van 5 tot 10°C opzitten.

Als je er een fatsoenlijke koeler op zet zou het ook wel een pak kunnen schelen. Bv een Arctic NV Silencer 5 Rev3 of Accelero X1. En niet alleen een lagere temperatuur, maar ook véél minder lawaai dan zo'n stock koelerke.. Twee bovenstaande koelers zijn overigens bijna niet te horen.

steffoe

Legacy Member
k tnx
probleem is dak ni echt durft daar zo een andere cooler op te monteren
omdat mijn vorige graka ineens naar de zak was
en nu wil ik zeker zijn als da nog is gebeurd dak nog kan rma e
kzal nog wel zien
mercikes

calimero

Legacy Member
de mijne is 50graden idle, ik heb de koelpasta eraf gedaan en AS5 eronder + goede airflow en morgen komt er wc op :)

steffoe

Legacy Member
ja voor de rest ben ik er content van
maar ik denk toch dak last heb van bug
wa zitte zoeke op forums
en ook mense die zoals ik 60-65 idle zitte
en et nagemete hebbe met iets anders
en dat een bug is
dus dat em eig 50 grade is
tot waar kan die kaart eig gaan totdat er schade is?
want de zomer komt eraan he

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik denk niet dat je je daar veel zorgen over moet maken.

Er zit een beveiliging in die in werking treedt bij een bepaalde temperatuur. Je kan die temp zelf instellen (bios of softwarematig perhaps).

Temps mogen +90 °C zijn voor een graka, of mss nog meer.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
idd op mijne 6600 GT springt pas standaard af op 127 °C dusja , geen paniek als em op 60° draait:)

calimero

Legacy Member
die kaart valt ier niet te overclocken vanaf ik van 350 naar 370 ga krijg ik zwarte vlakken en fluo verkleuringen (af en toe ingame niet constant). dit is wel op hoge resolutie en AA, + de core wordt niet warmer dan 70graden

calimero

Legacy Member
als ik detect optimal frequencies doe in coolbits geeft ie 392/1.08. Dus zal het toch wel aan mn settings ingame liggen zkr

steffoe

Legacy Member
wat gij zegt
dat zijn artifacts
daaar doede u kaart mee naar de zak

calimero

Legacy Member
atitool heeft max aan van +- 410 540 dus lijkt me vrij normaal :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan