Anorag
Legacy Member
Thuis hebben we altijd de discussie van jij hebt het meest gedownload en ...blahblahblah... nujah tkomt er op neer dat altijd mijn fout is terwijl ik met moeite 2GB download in paar maand tijd ( limiet is 19GB
)...
en discussie is altijd tussen ik stiefpa en stiefbroer ... mijn ma is die discussie beu en vroeg zich af of je twee internetlijnen kan hebben
en ik ook
liefst Telenet ( dus twee keer telenet )
maar aangezien er maar een kabel per huis binnenkomt ( denk ik toch )
)...en discussie is altijd tussen ik stiefpa en stiefbroer ... mijn ma is die discussie beu en vroeg zich af of je twee internetlijnen kan hebben
en ik ook

liefst Telenet ( dus twee keer telenet )
maar aangezien er maar een kabel per huis binnenkomt ( denk ik toch )

, en achter twee jaar kom je da kotsbeu en is een extra abbonementje echt nix