MetalG
Legacy Member
orez zei:KUCH
hier ga je ZWAAR de mist in...
bij een professioneel toestel (DSLR) kan je zelfs niet eens via het schermpje trekken.
Ok, ne point and shoot allemaal goed en wel... omdat de zoeker niet 100% overeenkomt met het beeld dat je effectief schiet.
Maar de kunst van de fotografie gaat em er nog altijd over om via de zoeker foto's te trekken... neem maar eens een DSLR in de hand, en sta versteld van wat je allemaal ziet aan instellingen in die zoeker die je helpen om je foto's te nemen![]()
als ik ooit op de lotto ben koop ik me een DSLR ;p

