Archief - gaat dit samen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MR. DS

Legacy Member
ik zou me nieuwe onderdelen kope voor men pc en ik vraag jullie of deze delen bij eklaar passen en ik wil er niet teveel aan geven ook


ASUS A8N5X Prestatief 939-board voor iedereen
- AMD Socket 939 Athlon 64 X2/Athon 64 FX/Athlon 64
- NVIDIA ® nForce ™ 4
- PCI Express-architectuur
- Seriële ATA RAID
- Gigabit Ethernet
- AI NOS
- Precision
Prijs incl BTW €84.00

Asus Nvidia N6200TD 256MB Tv/DVI/2nd VGA AGP
Prijs incl BTW €82.00

AMD Athlon 64 3200+ Processor [Socket 939] - VENICE core
Box version, cooler included.
Prijs incl BTW €179.00


als jullie betere delen kan vinden en goedkoper mag je het zeggen he

2.DIE.4

Legacy Member
Die onderdelen passen al niet samen ... Je moederbord ondersteunt enkel pci-e en je videokaart is nog van het oude type , nl agp.

Voor de rest zou ik je de 6200 niet aanraden, maar zou ik je zeggen om door te sparen naar een 6600GT.

RealFlub

Legacy Member
idd, kzou nie echt een 6200 aanraden, zeker als je wilt gamen ;)
en het moet idd PCI-E zijn ;)

n0sTRa

Legacy Member
Als je genoeg neemt aan een 6200 zou ik mss de MSI RS480M2-IL aanraden. Kost 90euro en kan je uw 6200 uitsparen omdat er een x300 op zit. Heb die in de tijd ingebouwd en die gast kan zelf cod spelen op low settings, dus gamen zit er nog in :-)

jannick werckx

Legacy Member
Als ik u was zou ik dit in duitsland bestellen .
bij hardwareversand ofzo zulde voor u budget veel meer kunnen uithalen dan als ge in belgie iets koopt.
AMD Athlon64 3200+ S.754 200 MHz FSB, 512kb 125€
MSI K8N NEO3-F S.754, ATX NVIDIA Nforce4 4x 60€
XFX Geforce 6800GS XXX NVIDIA 6800GS, 256MB, PCIe 195€

Totaalsom: 380€
prijzen van bij hardwareversand.de

Het is 35€ dat ge meer betaalt voor deze onderdelen, maar het verschil gaat ge duidelijk merken !! en als ge geen of weinig games speelt kunt ge u deze (XFX 6600GT PCIe DualDVI NVIDIA 6600GT, 128MB, PCIe 125€) grafische kaart nemen en wordt u totaalsom 310€, da zou dan 35€ goedkoper zijn dan de onderdelen die gy voorstelde te kopen.
Als ge nu eens zegt waarvoor dat de pc moet dienen en u budget geeft kunnen we u al veel beter helpen.
ook misschien even vermelden welke voeding ge nu hebt?


Jannick

nerioguykes

Legacy Member
idd, probeer om zen minst ne 6600 gt te pakken of mss nen okkazie 6800 gt

MR. DS

Legacy Member
dus je raad me best de 6600gt aan en pci dan heb ik deze gevonden


Asus Nvidia EN6600S-TD 256MB Tv/DVI/2nd VGA
Grafische Engine GeForce 6600
Videogeheugen 128M DDR/256M DDR
Kloksnelheid Engine 300MHz
Kloksnelheid Geheugen 550MHzHz(275MHz DDR)/
500MHzHz(250MHz DDR)
RAMDAC 400MHz
Bus-standaard PCI-Express
Geheugeninterface 128-bit DDR
Maximale Resolutie 2048x1536
VGA-output Standaard 15-pin D-sub
TV-output S-Video en Composiet
DVI Output DVI-I
2e VGA-output Ja
Meegeleverde adapter/kabel TV-out adapter
DVI-naar-2e VGA-adapter


Prijs incl BTW €122.00


ik haal alles van in een winkel in de buurt die ook nog goedkoop is vind ik
http://www.computerparts.be/

RealFlub

Legacy Member
dat is een gewone 6600, je moet kijken achter een 6600GT
die kosten +- 150

nerioguykes

Legacy Member
Ik ga ook bij computerparts ze hebben goeie prijzen en goei service, maar idd let op als ge ne 6600 koopt MOET het ne GT zijn, anders zijde beter zonder kaartje lol

jannick werckx

Legacy Member
Best is dus gewoon 6800GS ze :D
Maja bon, neem inderdaad zeker 6600GT , die met 128Mb hè.

Jannick
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan