Archief - Game pc 800-1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaRkFReeZe

Legacy Member
Hey ik ga dus een nieuwe pc kopen, het gaat voornamelijk voor gaming gebruikt worden(Battlefield,Elder scrolls,batman) gewoon de nieuwste games die gaan uitkomen vlot op redelijke hoge settings kunnen spelen.Ben niet van plan om te overclocken.

Ik ga de montage niet zelf doen en windows 7 moet ik er ook bij hebben (ben geen student dus geen korting erop).

Ik zou ook nog een toetsenbord moeten maar gewoon iets simpels maar deftig niet echt iets speciaals.(dat hoort ook bij het budget)

Alvast bedankt

Twinturbo

Legacy Member
Montage van uw computer: Montage van uw computer
PC case: Coolermaster 690 II Lite zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2400 Quad Core 3.1Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock P67 B3 PRO3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Solid State Disk: Crucial RealSSD 64Gb M4 2.5-inch SATA 6GB/s SATA3
Grafische kaart 1: Nvidia Geforce GTX 560Ti 1Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: LG 24x GH24NS70 DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: XFX Core Edition 450W voeding
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL
Keyboard: Cherry eVolution STREAM multimediakeyboard zwart USB/PS2 Azerty

totaal: €933.00

Bij Jaha.be met 30 maanden garantie.

Let wel: hier zit geen Sata harde schijf bij. De prijzen van harde schijven zijn de voorbije paar dagen met meer dan 100 % gestegen. 50 € -> 100€ +. Het is dus interessant om deze apart te kopen (2de hands, of waar nog de oude prijzen zijn).

DaRkFReeZe

Legacy Member
Twinturbo zei:
Montage van uw computer: Montage van uw computer
PC case: Coolermaster 690 II Lite zwart zonder voeding
CPU: Intel Core i5 2400 Quad Core 3.1Ghz 6MB socket 1155
Motherboard: ASRock P67 B3 PRO3 socket 1155
Memory 1: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Memory 2: Kingston 4Gb DDR3 1333Mhz CL9
Solid State Disk: Crucial RealSSD 64Gb M4 2.5-inch SATA 6GB/s SATA3
Grafische kaart 1: Nvidia Geforce GTX 560Ti 1Gb DDR5 PCI-express
Optical Drive 1: LG 24x GH24NS70 DVD-RW Dual Layer zwart SATA
Voeding: XFX Core Edition 450W voeding
Operating system: Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL
Keyboard: Cherry eVolution STREAM multimediakeyboard zwart USB/PS2 Azerty

totaal: €933.00

Bij Jaha.be met 30 maanden garantie.

Let wel: hier zit geen Sata harde schijf bij. De prijzen van harde schijven zijn de voorbije paar dagen met meer dan 100 % gestegen. 50 € -> 100€ +. Het is dus interessant om deze apart te kopen (2de hands, of waar nog de oude prijzen zijn).
Gaat de prijs van de harde schijf nog dalen? ben pas van plan volgende maand ergens te gaan bestellen

Yank

Legacy Member
In de komende maand? Ik denk dat ze enkel nog gaan stijgen of gewoon niet beschikbaar meer zijn.
Wat je altijd kunt doen: nu een 2dehands HDD kopen van 250-500GB als je daarmee toekomt voorlopig en dan kopen wat je wilt eens de prijsen weer wat normaal zijn (wat makkelijk een paar maand kan duren als we de berichten mogen geloven).

Maar bij sommige shops zijn de prijzen nu nog redelijk, maar ik verwacht dat het nog erger gaat worden.

mdgf

Legacy Member
52€ bij conrad blijkbaar en direct leverbaar, dus snel beslissen als je dat wilt. Maar voor hetzelfde geld is het al lang uitverkocht en updaten ze die site maar om de week.
Of anders mss mnm-computers proberen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan