Towlie
Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:Lol , hf dermee zou 'k dan zegn.
Als UT2007 uit is kom ik em bij jou spelen.![]()
Ok ik woon in plopsaland, Biggetjesstraat nr 1337
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
T€RM!N4T0R zei:Lol , hf dermee zou 'k dan zegn.
Als UT2007 uit is kom ik em bij jou spelen.![]()
Toch wel zu.sheep zei:maar euh... een versterker aansluiten op een soundkaart?? daar win je imo helemaal niets bij
met een degelijke versterker hoor je geen verschil tussen onboard en soundkaart
Ah, oké, das dan vlakbij me lief. Perfecte dag dus, eerst neuken, dan gamen.Towlie zei:Ok ik woon in plopsaland, Biggetjesstraat nr 1337

sheep zei:met een degelijke versterker hoor je geen verschil tussen onboard en soundkaart
je hebt gelijk, een 5000+ bestaat nog niet, maar een 4400+ is zeker niet sterk genoeg. aangezien hij de unlocked multi van de FX toch niet gaat gebruiken, is het best dat we hem een 4800+ voorschotelen, ook al is die nog zo duur.Davion zei:@dj insulin:
- AMD A64 X2 5000+ bestaat nog niet.
- Op AnandTech heeft eens een vergelijking tss PC3200 en PC4000 RAM gestaan, het verschil was zeer klein (net als DC bij een A64) dus is het dom om daar zoveel geld extra aan uit te geven.

Idd e,e-jector zei:ruis iemand?

Eerst centjes verdienen, ma omwille van me gekneusde rechter (blame the weekend
) kost ik nie gaan werken 

dj insulin zei:Silverstone Temjin SST-TJ04 Black + Side Panel
SIlverstone ST65ZF 650W
ASUS A8R-MVP (ook crossfire, hij oc't niet dus een DFI is niet nodig)
AMD Athlon 64 X2 4800+ Processor S939
G-Skill PC3200 2.5-3-3-6 2x1024MB NS
SAPPHIRE ATI X1900 XTX 512GDDR3 PCI-E TVOUT DVI RETAIL
(1 is genoeg, je kan later nog naar CF gaan)
WD Raptor SATA 150GB WD1500ADFD, 10K 16MB CACHE 5.2MS
WD 320GB 7200RPM S-150 8MB WD3200JD
Sound blaster X-Fi Fatal1ty FPS
Creative Megaworks THX 550
Logitech® Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser AZERTY
Samsung SyncMaster 930BF 19'' 4Ms
dit lijkt me een betere opstelling ...
Tis ma wa je verkiest zu, design of deftigere sound.Design is ook niet alles van die Altec zenne
T€RM!N4T0R zei:En wrm nu geen systeem kopen van pakweg 1800 - 2000 euro en dan over 2 jaar nog een systeem voor ongeveer hetzelfde budget? Ga je imo meer plezier aan hebben zu.
Tis ma wa je verkiest zu, design of deftigere sound.

T€RM!N4T0R zei:Nja, komt ongeveer op 't zelfde neer e. Is ook allemaal afhankelijk van hoezeer de hardware zal veranderd zijn tegen dan.
Soms ist beter ne nieuwe PC te kopen dan em te upgraden.
dj insulin zei:Davions setup lijkt me perfect, alleen zou ik de cpu wel wat zwaarder nemen. 2 6800 gt's tegen een x2 4400+ is nipt voor die cpu, met een sli GTX is dat niet te doen, ik zou gaan voor de x2 5000+.
IK stel me ook vragen bij het ram: de x2 heeft een ddr 500 controller. het zou beter zijn om die te gebruiken. neem de Geil HZ of de ocz platinum pc4000 2 gb kits, die zullen zeker niet slecht zijn.
qua scherm: waar moet het voor dienen? want we kunnen je een heel groot 2048x1536 scherm aanraden dat je kaarten dan weer niet kunnen trekken enzo ... .
