Archief - Game-Pc voor vriend

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hstone

Legacy Member
Het KAN zijn dat je nu minder support gaat hebben bij maxtorhd's, maar zeker weten niet bij seagates...

SMa

Legacy Member
wardkennes, ooit al gehoord van 5 jaar carry-in garantie? ;)
Een bedrijf moet daarvoor toch al veel zelfvertrouwen hebben.

daFour

Legacy Member
ot ;

laatste setup zal het worden , stop aub met whinen over seagate en maxtor , kga ne wd nemen ;)

Mette2

Legacy Member
Tis maar da ge het weet : 24/07 prijsdalingen bij AMD processoren.

TekkaBlade

Legacy Member
Mette2 zei:
Tis maar da ge het weet : 24/07 prijsdalingen bij AMD processoren.

In theorie... maar hou rekening dat winkels ook nog met een stock zitten die ze eerst kwijt moeten raken.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
TekkaBlade zei:
In theorie... maar hou rekening dat winkels ook nog met een stock zitten die ze eerst kwijt moeten raken.
Ooit al gehoord van vraag en aanbod? Als vraag daalt zal prijs ook dalen...

@ maxtor-gezever: :ironic: will it EVER end?!

PineMangoes

Legacy Member
Idd, tis niet dat maxtor gegarandeerd slecht is. Ze hebben iets op tweakers gelezen en t'is plots precies of maxtor een C-merk à la Q-tec is...

SMa

Legacy Member
TekkaBlade zei:
In theorie... maar hou rekening dat winkels ook nog met een stock zitten die ze eerst kwijt moeten raken.
zal zoals met Pentium 4 een weekje duren.

RealFlub

Legacy Member
nee, tis van onzen Davion dat we dat geleerd hebben :p

njah, ik persoonlijk moet Maxtor niet hebben (dezelfde reden als sommigen)

dendaak

Legacy Member
Zeg, ik dat Maxtor slecht is ?
Ik zeg dat hun support blijkbaar niet goed is heb op vele websites gelezen en ik weet het oa. van Davion.

Davion

Legacy Member
Maxtor is idd af te raden JA, maar Seagate is zeker een aanrader, Seagate heeft Maxtor overgekocht en doekt het nu op, echter hun producten blijven het goede niveau van vroeger.

dendaak

Legacy Member
Dan zal ik u verkeerd begrepen hebben mijn excuses !(aan heel de thread) don't flame me.

SMa

Legacy Member
wardkennes zei:
Dan zal ik u verkeerd begrepen hebben mijn excuses !(aan heel de thread) don't flame me.
En dan nog...
jij moet hier niet komen vertellen wat Davion zou gezegd hebben, hij zal dat zelf wel doen.
Vorm je eigen mening ;)

dendaak

Legacy Member
Ja, sorry zware excuses, ik was mijn rapportstress aan het uiten in het mezelf een te hoge dunk geven van "kennis" - over pc's (niet dat ik niets weet). Entoch nog naar huis gekomen met een B-attest :$:$ Sorry ! nogmaals :$

Sorry Davion !

Dayofdead

Legacy Member
wardkennes zei:
Ja, sorry zware excuses, ik was mijn rapportstress aan het uiten in het mezelf een te hoge dunk geven van "kennis" - over pc's (niet dat ik niets weet). Entoch nog naar huis gekomen met een B-attest :$:$ Sorry ! nogmaals :$

Sorry Davion !
Dat is klote :(

JackF

Legacy Member
Seagate is momenteel mijn main merk als het op harde schijven aankomt en dit heeft zo zijn redenen : fantastisch degelijke schijven , stil en enorm laag uitvalpercentage ( nog maar 2 defecte schijven, DOA dan nog op tientallen aangekochte schijven ) Reken daar dan nog de direct swapgarantie van 5 jaar bij en ik weet waarom ik Seagate blijf kiezen.

SMa

Legacy Member
Thammels zei:
@ Jack F , En waarom niet eens Western Digital overwegen ?
"de direct swapgarantie van 5 jaar"

Als winkel is het ook niet leuk om de klant wekenlang te moeten laten wachten op een RMA ;)
Deed XFX maar wat Seagate doet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan