Archief - Game Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
TekkaBlade zei:
Heel wat mensen zijn hier toch pokke naief zuh...
... of spelen het spel mee.
Tis zondag ffs, de dag der verveling als je geen goeste hebt om vo 't schole te werken.

Murderking X

Legacy Member
sheep zei:
Google! :p
:niceone:

@Murderking X
neem es de gouden gids, en zoek alle pc-winkels in je omgeving
deze zoek je dan met google
en je zou dan beter es overal die pc samenstellen, om zo de gooedkoopste te vinden
als ik zo eens de prijzen bekijk bij AllWebsales.be is alles gemiddeld 20 euro duurder dan bij bvb Jaha.be, en bij zo'n systeem komt dat toch snel op 100 euro extra
Vind je in de gouden gids alle pc winkels uit de buurt?
kben nu al 2 uur aan het zoeken en ik vind geen enkele pc winkel in de buurt.
Op die site van Jaha.be vind ik niet alles voor mijn pc.:)

SMa

Legacy Member
mss de gouden gids nemen (en onder de c zoeken...)
en winkels in antwerpen zoeken, daar zullen er wel enkele zijn
Pulderbos lijkt me gewoon zo afgelegen :p

Murderking X

Legacy Member
sheep zei:
mss de gouden gids nemen (en onder de c zoeken...)
en winkels in antwerpen zoeken, daar zullen er wel enkele zijn
Pulderbos lijkt me gewoon zo afgelegen :p
Ok.:)

Murderking X

Legacy Member
Murderking X zei:
Zoude zij ook deze case kunnen bestellen?
Systeemkast: Techsolo TC-80 Black no PSU
Anders dan zouwek den deze neme:
ANTEC Plusview II met window (zonder voeding) Black SOHO File Server... => 80,90 Euro
Is dit ook een goede?Ja, kweet et. Kben een noob i.v.m. Pc's:p:p

SMa

Legacy Member
je blijft maar vragen stellen... (al 5 pagina's lang)
wordt het nu eens geen tijd om te beslissen en zelf wat rond te mailen?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Murderking X zei:
Anders dan zouwek den deze neme:
ANTEC Plusview II met window (zonder voeding) Black SOHO File Server... => 80,90 Euro
Is dit ook een goede?Ja, kweet et. Kben een noob i.v.m. Pc's:p:p

Ik vind het woord "noob" nogal licht uitgedrukt. :oink:

Idd al 5 pagina's lang en ge weet nog altijd nie wat ge gaat kopen en waar zelfs.

Beslist es :doh:

Jonathan

Legacy Member
Murderking X zei:
Anders dan zouwek den deze neme:
ANTEC Plusview II met window (zonder voeding) Black SOHO File Server... => 80,90 Euro
Is dit ook een goede?Ja, kweet et. Kben een noob i.v.m. Pc's:p:p

De antec plusview is een erg deftige case , zeker als je een game pc wil samenstellen ! niet laten liggen dus die koop !

Om verdere discussies hier te vermijden stel ik voor dat je zelf even gaat rondkijken , even mailen naar winkels , hier op het telenet forum kijken in het topic over pc-winkels in belgie en op basis daarvan een geschikte winkel uitzoeken ! Indien je vragen hebt over onderdelen ( zoald de plusview II ) dan kun je altijd google gebruiken om een review te zoeken die je heel zeker zal vinden , zo lees je eens andermans mening !

Goed geluk !

Murderking X

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik vind het woord "noob" nogal licht uitgedrukt. :oink:

Idd al 5 pagina's lang en ge weet nog altijd nie wat ge gaat kopen en waar zelfs.

Beslist es :doh:
Zoals ik al zei: Ik ben een Dikke NOOB:p:)

SMa

Legacy Member
dat hebben we ondertussen al begrepen

maar we stellen je hier vanalles voor, en je blijft twijfelen!
imo zou dit een goede pc zijn voor jou:
CPU: AMD Athlon 3500+ 64bit - 939 Venice: Boxed + cooler ADA3500AWBOX 243,38
Moederbord: ASUS A8N-E: Nforce4 Ultra - Socket 939 - SATA - PCI-X 109,56
Geheugen: DDR-400mhz - 1024 MB - Corsair: PC3200 - C2 - XMS 136,07
Systeemkast: Techsolo TC-80 Black no PSU 52
HDD: 160 GB WesternDigital Special Edition 1600JB: 8mb cache - UATA-133 - 7200 rpm - 3 jaar garantie 84,63
CD/DVD: Nec ND3550A Dual Layer DVD+/-RW 16x Black: 16x op DVD+R en -R 52,14
Graka: XFX GeForce 6800GS - 256MB - PCI-X: 256MB - PCI-X - TV-Out - DVI 236,38
Besturingssyteem: Microsoft Windows XP Prof. NL (Oem) 151,21
Voeding:LC 550 Watt 140mm fan
Totaal 1120,37

wat je nu kan doen is enkele winkels contacteren en bestellen
je kan niet verwacht dat iemand anders dit zal doen voor jou

Murderking X

Legacy Member
sheep zei:
dat hebben we ondertussen al begrepen

maar we stellen je hier vanalles voor, en je blijft twijfelen!
imo zou dit een goede pc zijn voor jou:


wat je nu kan doen is enkele winkels contacteren en bestellen
je kan niet verwacht dat iemand anders dit zal doen voor jou
Oké, mar ik wou enkel zeer zeker zijn e. ;)

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Tjah, beslis zelf wat je doet met ATA <-> SATA, ATA werkt ook...

Cranox

Legacy Member
Ik ga dees sluiten , de reden is je hebt al kweenie hoeveel vragen gesteld ( dat mag uiteraard ) en daar zijn evenveel antwoorden op gegeven.
Je hebt dan zelf een configuratie samengesteld die ok is , dus mij lijkt het dat je geholpen bent.

Sommige mensen ( waaronder ook ik ) vragen zich af of je der niet mee aant rammelen bent ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan