Archief - Goede game pc voor niet te veel geld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fearofthedark

Legacy Member
ik zou graag een nieuwe pc aanschaffe vor games goed te kune draaie, fear en zo maar dat moet niet allemaal op supper high staan ik wil er alleen toch enkele jaren (4 a 5 jaar) mee toekomen voor ik iets moet upgrade
ik heb ook nog een harde schif van 250g van sata II en een 1gig ram ligge die ik er wel wil insteke
er moet wel een scherm bij
+-1200€
is dit mogelijk
greetz

R.Winters

Legacy Member
MSI K8N NEO4-F SOCKET 939
AMD 3800+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR
MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-EXPRESS
ANTEC Sonata II 450W Black
NEC 4551 16X BLACK DVD-RW
SONY SDM-HS75B 17 INCH LCD

Totaal: 1222,50
Als je die X2 niet zit zitten, deze dan:
AMD ATHLON64 939 3800+ VENICE BOXED SOCKET 939
Totaal dan: 1191,40

Comments?

fearofthedark

Legacy Member
nice maar dan doe ek er nog windows en ne floppydrive en nog ne dvd/cd drive bij zal iets rond de 1300€ zijn zekers?

Dj_K!nkY

Legacy Member
R.Winters zei:
MSI K8N NEO4-F SOCKET 939
AMD 3800+ X2 DUAL-CORE PROCESSOR
MSI NX7800GT-VT2D256E 256MB PCI-EXPRESS
ANTEC Sonata II 450W Black
NEC 4551 16X BLACK DVD-RW
SONY SDM-HS75B 17 INCH LCD

Ik heb mij een maand geleden ongeveer hetzelfde gekocht en ik ben er heel tevreden van, goede tip zouk ik dus zeggen :niceone:
alleen zou ik niet voor sony scherm gaan maar voor den 17" van neovo, zeer goed scherm (heb er nooit problemen met gehad) en ik ken ook iemand met 20 van die schermen (winkel), nog geen enkele dode pixel :) (2 jaar oud of zo)

R.Winters

Legacy Member
fearofthedark zei:
en van waar komt dat dan?
toch niet duitsland?
Mijn lijst kwam van www.tones.be

Hebt ge uwe windows niemer van uwe huidige pc?
En een floppy drive hebt ge in mijn ogen nie egt nodig, vind het €7 weggegooid geld, tenzij ge nog diskettes gebruikt, ma kbetwijfel het.
De DVD drive is nog eens 50 dan en kwa Windows, kweenie, mss op Vista w8ten?

Davion

Legacy Member
DVD drive en floppy is overbodig, eventueel Windows nog idd, voor de rest hoeft der niets bij.

Sergeant_bob

Legacy Member
Amd Athlon 64 Bit 3200+ Boxed With Cooler S939 Venice € 179.00
Samsung 17 TFT 730BF Syncmaster D-Sub/Dvi 4 Ms ! € 325.00
Msi NX 7800 GT Pci-E 256 Mb Ddr3 + Tv-Out + Dual Dvi € 319.50
Nec Dvd Writer 4550 +/- R/RW 16x DL Dvd Ram Bulk Black Cd/Dvd... € 48.00
Asus A8N-SLI (S939-Nforce 4-Pci Ex.-Ddr 400-S-ATA-Glan-7.1 ) Moederborden € 129.00 € 129.00
Antec SLK 2650 BQE Midi Tower 350 Watt Black Quiet Kasten € 87.50
Floppy Drive 1.44 Black € 10.00
Microsoft Windows XP Home Oem Nederlands Software € 100.00
Totaal € 1198.00

Dj_K!nkY

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
Amd Athlon 64 Bit 3200+ Boxed With Cooler S939 Venice € 179.00
Samsung 17 TFT 730BF Syncmaster D-Sub/Dvi 4 Ms ! € 325.00
Msi NX 7800 GT Pci-E 256 Mb Ddr3 + Tv-Out + Dual Dvi € 319.50
Nec Dvd Writer 4550 +/- R/RW 16x DL Dvd Ram Bulk Black Cd/Dvd... € 48.00
Asus A8N-SLI (S939-Nforce 4-Pci Ex.-Ddr 400-S-ATA-Glan-7.1 ) Moederborden € 129.00 € 129.00
Antec SLK 2650 BQE Midi Tower 350 Watt Black Quiet Kasten € 87.50
Floppy Drive 1.44 Black € 10.00
Microsoft Windows XP Home Oem Nederlands Software € 100.00
Totaal € 1198.00

doe dienen samsung maar weg en neem een tft van pakt 270€ (vb. neovo of benq) en verander pcu in nen AMD X2 3800+ (heeft meer nut dan zo een duur scherm!!

Sergeant_bob

Legacy Member
Dj_K!nkY zei:
doe dienen samsung maar weg en neem een tft van pakt 270€ (vb. neovo of benq) en verander pcu in nen AMD X2 3800+ (heeft meer nut dan zo een duur scherm!!

ik vind dat je op een scherm niet moet spenderen je kijkt er constant op ik vind het best wel nodig :) en een X2 maakt nu nog zoveel verschil niet

Dj_K!nkY

Legacy Member
Sergeant_bob zei:
ik vind dat je op een scherm niet moet spenderen je kijkt er constant op ik vind het best wel nodig :) en een X2 maakt nu nog zoveel verschil niet
ja, das waar, maar een benq of neovo is ZEKER al goed genoeg hoor!

enZiiime

Legacy Member
Coolermaster Centurion + 550Watt
AMD64 X2 3800+ Dual Core FSB 2000 s939
Gigabyte K8NPro-SLI s939
2 x 512Mb DDR 400Mhz (1024Mb)
200Gb SATA 7200rpm 8Mb cache
2 x Nvidea NX 6600GT PCI-Express (SLI)
DVD'RW 16x Dual layer
Floppydrive 1.44Mb

optie: Windows XP Home NL: 85,-


1175€

(Ikzelf neem deze ook maar met een 7800GT dus :D is nog minder als 1300€ en je hebt volledige goed systeem, ga hem zelf over 2 weken halen in www.geckocomputers.be )

K' oop er alles, en is super winkeltje, goede service imo!

fearofthedark

Legacy Member
cool da is achter mijn deur^^
rij der bena iedere dag vorbij bij de gecko
met 7800 gt minder as 1300?
sweet

CTU_Jackbauer

Legacy Member
hier dit is een goed goedkoop systeem , hier heb ik mijn pc ook gekocht:D

ASUS A8N-E, Sockel939 NVIDIA Nforce4 Ultra, ATX 87,57 €

XFX 7800GT Extreme Gamer PCIe NVIDIA 7800GT, 256MB,lightret. 292,73 €

1024MB DDR Corsair PC3200/400 CL 3 Corsair Valueselect 85,10 €

AMD Athlon64 3700+ S.939 Tray 1024Kb,200 MHz 0,09u San Diego 203,33 €

ATX-Netzteil TAGAN TG480-U22 480 Watt 74,30 €

Samsung SH-162C bulk schwarz SH-W162C/BEBE 44,54 €

Samsung SyncMaster 730BF 17", 4ms, DVI, TCO99 264,47 €


totaal: 1.052,04 €

Of te wel een XFX 7800GTX er in dan kom je op 1218€

Greetz

enZiiime

Legacy Member
Alle ja, 2x 6600gt is het 1175€

Als het klopt is het ipv die 2x 6600gts en een 7800 Komt het nog altijd onder 1300€ (zonder een legit XP)

fearofthedark

Legacy Member
@jack bauer ook van de gecko of wat
dat ziet er ook sweet uit

fearofthedark

Legacy Member
dat is wel minder bij de deur en dat is spijtig wat is er dan slechter aan het systeem van mr anderson of beter aan dat van u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan