Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lantec?sheep zei:idd...
men 30 jaar oude versterker levert nog altijd de beste klank die ik ooit gehoord heb.
maar dat maakt die nieuwe plastieken dingen nog niet slecht
Lantec lijkt me hier de betere

Ja, een mens mag es missen.sheep zei:kleine edit...
een mens mag wel es missen zeker?![]()

sheep zei:nu weet de TS zeker wat hij wil
ik zou doorsparen naar 100 tot 150 euro en ergens een kwalitatief 5.1 setje zoeken
(model 2238 ofzoiets). Snel snel deze eens aangesloten, en ... waauw. Ik had nog een paar (even) oude boxen staan, van Telefunken. Ik moet zeggen, dit is ongeveer 10x beter dan dat ik verwacht had met een of ander 5/2.1 setje. En dit alles voor 0 euro :applause:
), ik heb alreeds gevonden:
<MrBabache> zei:Wow, ik heb ineens een veel beter alternatief gevonden : ik wist dat ma en pa hier nog een paar oude pick-ups, cassettespelers,... hadden. Ik tussen die oude ( +/-20jaar?) "rommel" gaan kijken, en wat vind ik daar : een patat van een Marantz versterker(model 2238 ofzoiets). Snel snel deze eens aangesloten, en ... waauw. Ik had nog een paar (even) oude boxen staan, van Telefunken. Ik moet zeggen, dit is ongeveer 10x beter dan dat ik verwacht had met een of ander 5/2.1 setje. En dit alles voor 0 euro :applause:


Idd.computer xp zei:En die "audio aankoopgids moet er echt komen he![]()

², zo'n dingen mogen imo nog gepost worden, en zelfs met veel meer info.T€RM!N4T0R zei:Idd.
Mooi en interessant stukje documentatie comp xp. n1![]()