Archief - Goeie Case kwa Design en kwaliteit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TX.Conn

Legacy Member

JackF

Legacy Member
Goede en stevige cases : Aerocool Baydream en AeroEngine II, ook de nieuwe Aero ExtremEngin met 25cm fan is een heel goede case
De Recom backdraft is prijs kwaliteit best wel ok
Ook een goede prijskwaliteit , ruim en vrij stevig zijn de cases van Aplus
Boven de 100 euro zijn Lian Li, Silverstone en de Gigabyte Aurora aanraders

mrjack

Legacy Member
yoooo gasteee
ja kben daar ijgenlijk ook wel geinteresseert in wi :s :ss iemandt nog wa thips???

FEW

Legacy Member
die eerste is walgelijk en lijkt me ni degelijk.
die 2de zou mij ook nog af kunnen :)

SMa

Legacy Member
JackF zei:
Goede en stevige cases : Aerocool Baydream en AeroEngine II, ook de nieuwe Aero ExtremEngin met 25cm fan is een heel goede case
De Recom backdraft is prijs kwaliteit best wel ok
Ook een goede prijskwaliteit , ruim en vrij stevig zijn de cases van Aplus
Boven de 100 euro zijn Lian Li, Silverstone en de Gigabyte Aurora aanraders

Aerocool maakt goede cases :)
maar de Baydream is echt niet geluidstil, de netten (of gazen, of hoe je het ook noemt) laten véél geluid door
vooraan is het 1 open geluidsdoorlatend vlak, en langzij is er ook zox ter grote van 80*240cm
koeling is ok, maar qua stilte valt hij toch wat tegen...
dus die zou ik niet aanraden ;)

maar de Aero ExtremEngin lijkt me wel goed :) indrukwekkende fan

Insaniacx

Legacy Member
mijn favoriet :) heb zelf de TT Tsunami, wreed content van enkel spijtig dat ze perse een fan in de winow moesten zetten, nu is daar thuis gewoon een gat :) (fan eruit ;))

SMa

Legacy Member
frado2005 zei:
ma zulke fans van 250mm, vind ge da eiglijk veel?

is meegeleverd ;)
iemand met een andere case is daar nx mee (behalve dan als je begint te modden)

SilentSpring

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
1) BROL

2) Leuk om je case te modden

Een kast hangt natuurlijk af van smaak tot smaak.

Geef mij maar een grote case met veel plaats.

Deze http://tones.be/shop_product.php?idx=P160EU vind ik ook wel nice maar iets duurder.
² heb die antec p160 ier staan. echt ne lekker bakje. na ne helen avond et nog altijd ma 26 graden met fans op medium. die 3 grills aan de voorkant zijn ook blauw verlicht als de pc aanstaat (btw, pc1 in mn sig zit in deze case dus)
zoals ge ook kunt zien is da zijpaneel gewoon met 2 sloten open te doen:) (wel vanachter nog 2 vijsjes losdraaien, ma die zijn zo gemaakt dagge da zonder schroevendraaier kunt) en er zitten 2 sleutels bij zodat ge uwen case kunt sluiten voor op ne lanparty enzo^^ (dan lope ze wel met gans uw bak weg in plek van de losse stukke:p) in combinatie met mn fatal1ty mobo en et abit uguru panel is mn case echt af vinnek

Frado2005

Legacy Member
sheep zei:
is meegeleverd ;)
iemand met een andere case is daar nx mee (behalve dan als je begint te modden)
mja als er dan ene kapot is fzo, vind ge dat niet altijd direct eh. Geef mij maar 80/90/120mm ;)

Slayerbe

Legacy Member
momenteel heb ik ook zo een chieftec als black_scorpion ma dan int zilver
ma das ni aan te raden om mee te nemen naar lans
zeker ni me waterkoeling enzo daarin da spel bijna 15kilo

dawN_-

Legacy Member
die Antec P160
man ... hattek die ietske later uitgekomme stond die hier ipv die superlanboy.
das zo een zalige en mooi case.
die case vind ik echt af.
Den Freddie ... pak eens een foto plz :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan