Tha Soul
Legacy Member
Ik heb hier dus nog ne ouwe pc staan (P4, 1.8 Ghz) waarvan de grafische kaart kapot is. Ik zou daar dus graag een ander kaart insteke, gewoon da de pc terug volledig in orde is. Nu steekt er een Geforce 3 Ti 200 in en daar heb ik nooit probleme mee gehad (tot half jaarke terug dan) dus ben ik geneigd van terug dezelfde kaart erin te steken.
Maar ik heb zowa zitte kijke op 2dehands sites en ik heb de indruk da deze kaart nog redelijk duur is tov bepaalde nieuwe kaarten (gelijk de Geforce FX 5200 bv). Ik ken er dus nie echt veel van.
Ik zou de pc kunne doorverkope aan iemand met klein kindere, dus het moet nie het zwaarste van het zwaarste zijn, als ze maar vlot draait en het goed lang uithoudt.
Welke kaart koop ik dan best? Ze zou liefst nie meer dan 20€ moge koste (vandaar dat ik dus ook een 2dehands kaart wou kope), aangezien ik de pc waarschijnlijk doorverkoop voor 100€ (Ik zou er graag nog IETS van hebbe he)
Is deze prijs ewa redelijk ja?
Tis dus ne P4 1800, 80Gb harde schijf, 1Gb SDR Ram geheugen (maar 1 week oud), dvd(rw)-writer, diskettestation, cd-lezer.
Alvast bedankt!!
Maar ik heb zowa zitte kijke op 2dehands sites en ik heb de indruk da deze kaart nog redelijk duur is tov bepaalde nieuwe kaarten (gelijk de Geforce FX 5200 bv). Ik ken er dus nie echt veel van.
Ik zou de pc kunne doorverkope aan iemand met klein kindere, dus het moet nie het zwaarste van het zwaarste zijn, als ze maar vlot draait en het goed lang uithoudt.
Welke kaart koop ik dan best? Ze zou liefst nie meer dan 20€ moge koste (vandaar dat ik dus ook een 2dehands kaart wou kope), aangezien ik de pc waarschijnlijk doorverkoop voor 100€ (Ik zou er graag nog IETS van hebbe he)
Is deze prijs ewa redelijk ja?
Tis dus ne P4 1800, 80Gb harde schijf, 1Gb SDR Ram geheugen (maar 1 week oud), dvd(rw)-writer, diskettestation, cd-lezer.
Alvast bedankt!!
). Kzou zeker niet meer dan 20€ leggen voor een tweedehandse 5200, een geforce 4 MX kaart zou nog voor minder geld tweedehands te krijgen zijn.

