Archief - graka voor Wow

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

debslets666

Legacy Member
Ik zou een upgrade van mijn grafische kaart willen doen om Wow wat vlotter en op een hogere resolutie te kunnen spelen. Heb momenteel een gf4 mx dus alles wat ik er nu insteek is beter hehe.
Mijn budget is 150a 200 euro. Dus wat steek ik er best in rekening houdend met prijs kwaliteit?

nTFs

Legacy Member
Je hebt dus nog een AGP moederbord..voor dat budget kan je richting 6600 GT gaan.
Ligt er natuurlijk aan wat voor CPU je hebt...
Goedkoper kan ook natuurlijk, een tweedehands ATI radeon 9800 Pro koop je al voor een 80 €.

debslets666

Legacy Member
Euh p4 2gig dacht ik. Pc dient eigenlijk hoofdzakelijk om Wow op te spelen hehe

WhiteDragon.BE

Legacy Member
beste wa ge nog kunt krijgen in AGP is 6600Gt, maar ook die is ni echt optimaal vo wow. Ik heb die kaart steken en al mijn graphs staan op minimum in wow.

Toch schokt het nog zwaar in drukke plaatsen zoals ogrimmar (4sec warp soms)

Deetje

Legacy Member
6600GT moet zeker lukken

en zeker 1024Mb ram in je rig steken : ram doet heel veel bij wow!!

WhiteDragon.BE

Legacy Member
deetje: tga voor gewoon spelen, maar als ge durft in drukke plaatsen te komen waar veel gerenderd moet worden, dan kan het wa warpen zenne :)

JackF

Legacy Member
Voor nog geen 140 euro heb je een 6600GT en daarmee kom je al een heel eind om WOW te spelen.
Ik weet niet hoeveel ram je hebt maar 1 Gb is toch aan te raden. 512mb DDR PC3200 extra kost 39 euro

valkeneers

Legacy Member
6600GT is idd krachtig genoeg, alleen heeft deze maar 3vertrex pipelines, waardoor deze kaart eigenlijk vergeleken met de concurrentie (meestal 4 of meer pipelines) iets minder doet in games zoals Lord of the rings, world of warcraft of age of empires...

drm dat een X700pro in deze games mss iets beter doet dan een 6600GT;) ookal is de 6600GT meetal de grote winnaar in alle tests met de x700pro. hier heb je vooral vertex power nodig...
maarjah x700pro is helemaal out of date, mss eens kijken voor een X1600pro dan;)

en zeker 1Gb RAM geheugen anders ga je nog niet veel hebben van je kaart...

phixiuZ

Legacy Member
WhiteDragon.BE zei:
beste wa ge nog kunt krijgen in AGP is 6600Gt, maar ook die is ni echt optimaal vo wow. Ik heb die kaart steken en al mijn graphs staan op minimum in wow.

Toch schokt het nog zwaar in drukke plaatsen zoals ogrimmar (4sec warp soms)

Alles op minimum? Ik speel alles op minimum op m'n Gef 4 MX en speel dat vloeiend, enkel bij het binnenkomen schokt hij een paar seconden, maar dan is dat compleet gedaan.

Met een 6600 GT moede echt wel met alles full kunnen spelen op WoW hoor als de rest deftig is :wtf: . Kuis uw PC eens wat op en zorg dat er niet veel op de achtergrond draait en dan gaat dat perfect..

Cryp

Legacy Member
6600GT ;) is best koop :)
Speel met mijn PC in sig met 6600gt dus :)
WoW op Full detail 1280*1024 4*AA :)
FPS 35 in hoofdsteden en voor rest tussen 40-70

En WTF WhiteDragon.BE
der is iet deftig mis mee da pcke ze dan
Moat speel et ook op settings van mijn met een Celeron 2.6Ghz
Rest is idem aan mijn pc

Moet zijn dat ge dan een kut CPU het of echt veel teweinig ram
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan