Strawberry
Legacy Member
Kheb een nieuwe gsm nodig
ma er is zoveel keuze ik geraak er niet meer aan uit
precies of elke winkel maar 1/10 in huis heeft van het te verkrijgen aanbod
kheb al 3210, 3310 gehad dan t600 van sony ericsson die van 60gr
dan een t300 denkik, staat er niet op
bijde sony ericsson zn zeer vlug kapot gegaan
dus dit merk wil ik liever niet
vin de siemens/benq gsm's er wel goed uitzien
heeft iemand hier ervaring mee?
voor de prijsklasse, ik twijfel eigenlijk of ik niet eens een duurdere gsm
zou kopen gaan die dan langer mee? 200 - 400 euro klasse
kheb ook een artikel gelezen over de bouw van gsm's
dat sony ericsson en nokia gsm's 30 percent binnen het jaar stuk gaat
sagem zou dan de "sterkste" gsm's hebben
belangrijkste voor mij is dat ie belt, sms't enz
vrij klein of dun is en nie teveel weegt
goede wekker is, tijdje op de batterij kan teren
camera, mp3 enz heb ik niet nodig, camera mag vin ik wel nog leuk
mp3 zou ik enkel voor beltonen gebruiken wat wel leuk is ook
maar daar ga ik niet naar kijken
groeten
ma er is zoveel keuze ik geraak er niet meer aan uit
precies of elke winkel maar 1/10 in huis heeft van het te verkrijgen aanbod
kheb al 3210, 3310 gehad dan t600 van sony ericsson die van 60gr
dan een t300 denkik, staat er niet op
bijde sony ericsson zn zeer vlug kapot gegaan
dus dit merk wil ik liever niet
vin de siemens/benq gsm's er wel goed uitzien
heeft iemand hier ervaring mee?
voor de prijsklasse, ik twijfel eigenlijk of ik niet eens een duurdere gsm
zou kopen gaan die dan langer mee? 200 - 400 euro klasse
kheb ook een artikel gelezen over de bouw van gsm's
dat sony ericsson en nokia gsm's 30 percent binnen het jaar stuk gaat
sagem zou dan de "sterkste" gsm's hebben
belangrijkste voor mij is dat ie belt, sms't enz
vrij klein of dun is en nie teveel weegt
goede wekker is, tijdje op de batterij kan teren
camera, mp3 enz heb ik niet nodig, camera mag vin ik wel nog leuk
mp3 zou ik enkel voor beltonen gebruiken wat wel leuk is ook
maar daar ga ik niet naar kijken
groeten


