Archief - HELP: Aankoop nieuwe game pc: +- 1000 euro.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rus'T.

Legacy Member
Dat wil ik inderdaad weten, thx. :)

---


Ok, rekening houdend met alle comments, zou dit het definitieve systeem worden:

COOLERMASTER Centurion 530 | 60,00

NEC 4550 16X ZWART DVD-RW 1 | € 46,00 46,00

KINGSTON 512MB PC3200 VALUERAM 2 | € 45,00 90,00

MSI NX6800GS-TD256E 256MB DDR3 PCI-EXPRESS 1 | € 262,00 262,00

MSI K8N NEO4-F SOCKET 939 1 | € 86,80 86,80

AMD Athlon 3500+, 64bit, Socket 939 Boxed with Cooler Venice | 216,00

MICROSOFT WINDOWS NL XP HOME 1 € 89,00 89,00

TONES MONTAGE VAN EEN PC 1 € 50,00 50,00

COOLERMASTER COOLER MASTER 380WATT 1 € 31,00 31,00

WESTERN DIGITAL 80GB SATA (7200/150) WD800JD | 63,00

NEC FLOPPY BLACK 1 € 7,45 7,45

----------------------------------

Samen: 1000,45 Euro -> fine for me :). Is dit nu een goed systeem? Dan kannek gaan bestellen :).




+ nog die vragen:

-krijg je bij tones alle cd's en accessoires enz... (bv als er games bij die graka zitten, krijg je deze dan?)

-is dit nu zo, als je bij tones je OS besteld, je ook de mogelijkheid hebt dat tones deze al op de pc installed? (enzo als dit mogelijk is, zijn dit dan extra kosten?)

:help::confused:

Safeway

Legacy Member
aja zo. moa moestje nog beke doorsparen is het zeker mogelijk om 3500 te nemen, is het niet iets van 60euro verschil ?? ja je config ziet er goed uit. 80gb is misschien wat weining, maar kan je later één van 160 of meer insteken en je oude verkopen.

Rus'T.

Legacy Member
hmm, kzou het bij het bovenstaand systeem houden, als dit systeem goed is.



-->weet iemand antwoord op die vragen van ik, sorry , maar kzou graag weten, is nogal belangrijk. :help: :help: :help:

Davion

Legacy Member
- Goed systeem :)
- Ik vermoed van wel :)
- Dunno, maar extra kost volgens mij :)

Safeway

Legacy Member
maar je kan toch altijd een mailtjeuh sturen ???, normaal krijg je alle cd's (drivers, extra kabeltjeuhs erbij)

Roefus

Legacy Member
goed systeem hetzelfde als het mijn behalve ge hebt een betere 3D (khem em dan ook al een tijdje geleden gekocht en kdenk wel da ge er goe mee kunt gaan fraggen :)

Safeway

Legacy Member
nu ist ie blieje weh. al besteld ? of gemaild? waarschijnlijk zetten ze windows erop. maar als je iemand in je omgeving hebt die dat kan doen en misschien ook de "onofficiële versie" erop wil zetten kan je toch nog een grotere harde schijf nemen iplv windows erbij te bestellen, maar wat ik mij afvraag, je moet geen scherm hebbn dus heb je thuis geen windows liggen of zo ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan