Archief - insane prijs voor 1 gig dual channel kit hyperX van kingston!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kutteke

Legacy Member
dit zegt madshrimps:
HyperX PC 3200 (old revision, not AK2, K2 or A) (KHX 3200) --chip--> Winbond BH-5
HyperX PC 3200K2 (2-2-2-6-1T) (KHX 3200K2) --chip--> Winbond BH-5
HyperX PC 3200AK2 (2-3-2-6-1T) (KHX 3200AK2) --chip--> Winbond CH-5
HyperX PC 3200ULK2 (2-2-2-5-1T) (KHX 3200ULK2) --chip--> Samsung TCCD

en aangezien et de 2-2-2-5-1T zijnt tccdkens:)

Kenshi

Legacy Member
Niemand die inkoopactie wil houden :D

Ben wel interested want moet eigenlijk TCCD ram hebben voor mn mobo.

kutteke

Legacy Member
ik kan volgende woensdag rijden :)
kzalles nekeer vragen aan men vervoer offem IA ziet zitten

BGA

Legacy Member
kzie zo'n setje ook wel zitten :D
als ge gaat moete hier maar iets laten weten ;)
merci

schneider

Legacy Member
me to :-)

laat me iets weten, btw waar is da? en hoeveel zullen die ong doen op 2.8V??

R.Winters

Legacy Member
schneider zei:
me to :-)

laat me iets weten, btw waar is da? en hoeveel zullen die ong doen op 2.8V??
Snogard ligt in Aken alsk het goed heb?

En als ik mag vragen, van RAM kenk nie zoveel, wat is er zo geweldig aan?

Kenshi

Legacy Member
@ schneider Als het idd de TCCD latjes zijn doen ze gemiddeld een 250MHz op 2.5 3 3 7
slechts paar MHz hoger op 3 4 4 8
Heb al meerdere reviews bekeken en dat is zowat het resultaat.
Natuurlijk kan je altijd pech hebben hierin :p

@Winters overclocken redelijk goed voor een lage prijs. Kosten normaal een 180€ ongeveer in NL en België nog iets hoger

Yank

Legacy Member
Kenshi zei:
@ schneider Als het idd de TCCD latjes zijn doen ze gemiddeld een 250MHz op 2.5 3 3 7
slechts paar MHz hoger op 3 4 4 8
Heb al meerdere reviews bekeken en dat is zowat het resultaat.
Natuurlijk kan je altijd pech hebben hierin :p

@Winters overclocken redelijk goed voor een lage prijs. Kosten normaal een 180€ ongeveer in NL en België nog iets hoger
TCCD doen meestal veel hoger dan dat hoor. 270-280 2.5-3-3-7 met max 2.9V is normaal resultataat (echt stabiel he) voor deze latjes.
Andere merken (Gskill, GEIL,..) gebruiken vaak dezelfde chips, maar met een beter PCB en die gaan meestal +-10Mhz hoger.

kutteke

Legacy Member
idd, en die review hebbik ook gezien en daarin hadden ze hetzelfde voor van resultaat met corsair tccd, dus volgens mij is dit mobo of memcontroller related dat ze vastzaten
heb hier al een latje van ne gieg tccd over de 270 zien gaan op 2.5-4-4-9 wa insane is voor ne gieg

Yank

Legacy Member
1GB latjes (dus 1x1GB en niet 2x512mb) bestaan toch niet met TCCD? UCCC chips zou kunnen, of Micron 5B D, die zitten op de betere latjes van 1GB

Kenshi

Legacy Member
Yankee zei:
TCCD doen meestal veel hoger dan dat hoor. 270-280 2.5-3-3-7 met max 2.9V is normaal resultataat (echt stabiel he) voor deze latjes.
Andere merken (Gskill, GEIL,..) gebruiken vaak dezelfde chips, maar met een beter PCB en die gaan meestal +-10Mhz hoger.

Awel ja nog beter, maar ik schat liever iets lager in alles derboven is dan zeer positief :music:

neppi

Legacy Member
kutteke zei:
ik kan volgende woensdag rijden :)
kzalles nekeer vragen aan men vervoer offem IA ziet zitten

Als ge gaat moogt ge mij ook altijd iets laten weten!

kutteke

Legacy Member
Yankee zei:
1GB latjes (dus 1x1GB en niet 2x512mb) bestaan toch niet met TCCD? UCCC chips zou kunnen, of Micron 5B D, die zitten op de betere latjes van 1GB
dan heeft de persoon waarvan het latje was mij iets wijsgemaakt:)

brechtvm

Legacy Member
heb ook wel interesse bij eventuele inkoopactie !!!
gelieve me een pm te sturen dan, want ik check deze thread niet dagelijks..

hoe meer volk..hoe lager de prijs mss hé ? ;)

Kingston HyperX PC3200ULK2 Samsung TCCD
> enkel deze zijn TCCD :)
dus let er aub op :)

als je zou rijden : hoe regelen we het ivm betaling ?

kutteke

Legacy Member
ik rijd mss wel, men graka is dood RIP :(
enik wil overstappen op pci-e alsik men mobo, ram, en voeding verkocht krijg dan rijd ik wss :)


ter info:
msi k8n neo2 (340 htt max getest)
2*256MB ocz gold el rev2 pc 4000 (die doen 550mhz+)
enermax 373w gold coolergiant
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan