NielsParedis
Legacy Member
mythe zei:Door middel van iTunes en ik ook geen goesting heb voor ALLES te converteren en dan WEER te converten voor mijn PSP verkoop ik em dus.
En ben ik van plan iPod Nano of iPod Video 30GB te kopen. Maar probleem bij iPod Video is, ik bekijk amper filmpjes (ze kosten toch, en ik betaal niet of je moet podcasts, maar ik vind geen goeie podcasts). Maar nadeel van iPod nano, zou zijn, TE klein, scherm zeker TE klein?
Iemand enig idee wat het beste is dat ik mij aankoop. Maar ik bekijk dus amper films en foto's. Wil ook geen TE grote, dus als iPod Video te groot is.
Want wil mij weer geen miskoop zoals mijn PSP kopen, dat ik dan toch amper bezigde. Had eigenlijk beter mijn iPod nooit verkocht, bezigde hem 10* zoveel als nu mijn PSP.
ahja, ook nog voordeel is, als je bij ITpro je iPod koopt kunnen ze korting leveren als u school in de lijst staat. Anders moet je formulier sturen en contacteren ze je school.
Kijk eens naar een ander merk dan ipod en Creative.Want deze zijn niet zo goed in audio.
De spelers die uitblinken in de audio zijn iAudio,iriver,mpio en xen.
Daarvoor zijn deze spelers ook bekend.En als je toch geen video of foto's gebruikt kan je een ouder model kopen zonder kleurenscherm
.
). Maar nadeel van iPod nano, zou zijn, TE klein, scherm zeker TE klein?
.
.Maja af en toe wisselen en verwijderen eh
. (ook ik heb illegale muziek, ben ik daar beschaamd over? neen totaal niet )