@nermos
Legacy Member
Ik heb op dit moment een P4 2,4Ghz (533Mhz) processor op een Abit ITZ-Max2 V2.0 met 512MB geheugen draaien en een GeCube Radeon 9800XT (R98XTP-C3) met 128MB (R98XTP-C3)geheugen. Het probleem is dat het moederbord maar AGP 4x heeft en de grafische kaart 8x. Nu had ik in gedachten om een Abit
IC7-MAX3 moederbord en 512MB geheugen bij te steken (Binnen een paar maand een zwaardere CPU op de kop tikken) of kan ik beter nog een tijdje wachten en alles vervangen. Kan op dit moment niet heel veel besteden dus moet het een beetje rustig aan doen.
Grtz,
@nermos
IC7-MAX3 moederbord en 512MB geheugen bij te steken (Binnen een paar maand een zwaardere CPU op de kop tikken) of kan ik beter nog een tijdje wachten en alles vervangen. Kan op dit moment niet heel veel besteden dus moet het een beetje rustig aan doen.
Grtz,
@nermos


