Archief - Keyboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

feroz

Legacy Member
Ik zou graag een nieuw keyboard aanschaffen, maar ik twijfel welke te kopen.
Ik zoek namelijk een keyboard met neon licht, zo bv blauwe neon achter toetsen. Logitech heeft zulke keyboards niet en heb niet echt ervaring met andere merken. Misschien weet hier iemand een goed merk van keyboards met zo neon? Het is ook voor te gamen!

thx Feroz

feroz

Legacy Member
ja maar een beetje aan de dure kant he :p
79€
had toch liefst eentje van minder dan 50 :p

R.Winters

Legacy Member
feroz zei:
ja maar een beetje aan de dure kant he :p
79€
had toch liefst eentje van minder dan 50 :p
Eigenlijk zowat alles van Logitech, dan zit ge wel goed :niceone:

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik heb er 1 van 9 € en die werkt ook.

Waarom zo veel geld uitgeven voor een keyboard? :wtf:

cool_boy_ke

Legacy Member
Het gaat over keyboards, no mice :D

Ik zoek ook eigenlijk een goed toetsenbord + muis :D Mx518 is men keus atm

KoeKaTsJoE

Legacy Member
ik heb een cherry (kan ni kapot :p) gaan hier al 4 jaar mee en nog steeds tevreden al '21€' kunde ni voorsukkelen. Heb deze wel gemod met 3 bmauwe ledjes ipv de groene + mx518

enZiiime

Legacy Member
Heeft er iemand een aanrader als "betaalbaar, wireless, toetsenbord"?

Tis tuurlijk voor te gamen dus moet deftig zijn (ga ook de g7 halen als muis)

cool_boy_ke

Legacy Member
Draadloos is echt dom IMO, baterijen plat, slecht ontvangs ... Beter met een draadje vind ik

KoeKaTsJoE

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Draadloos is echt dom IMO, baterijen plat, slecht ontvangs ... Beter met een draadje vind ik

²

Ik breek draadloos ni af want tegenwoordig werkt da zonder problemen, maar als het mogelijk is om met ne draad te werken. doe het :-)

cool_boy_ke

Legacy Member
Ik breek het ook niet af zenne, maar is wel lastig als je bv CS aant spelen bent en je baterijen van je muis, of erger je toetsenbord moet vervangen tijdens een clanwar :D

enZiiime

Legacy Member
heb een draadloze set gehad van logitech, toetsebord werkte goed, na VELE maanden nooit batterijen moeten vervangen in toetsenbord (muis was om de 2 weken: hatelijk, en duur)

Toetsenbord zuipt bijna zo goed als NIETS van batterijen :)

belangrijkste voor mij is: Reactie enz, dat het niet hapert of te traag gaat voor te gamen :)

kga zelf ook de g7 en is met zo'n speciale betterij, dus (weet niet of er 1 of 2 inzitten bij de muis zelf, maarja anders koop ik 1 extra batterij, en heb ik altijd reserve, de 1 leeg, de ander erin en andersom :)

BMW lover

Legacy Member
@mr anderson:
G7 pakketinhoud:
Pakketinhoud
• Logitech® G7 Laser Cordless Mouse
• 2 Li-Ion-batterijpakketten
• Oplaadstation
• USB-dongle
• Cd met SetPoint™-software
• Installatiegids
• Drie jaar garantie

edit: dus ja 2 batterijen erbij

enZiiime

Legacy Member
nice, da is al goei voordeel ^^

Nu nog deftig toetsenbordje vinden (liefst wireless, maarja is niet "zo" belangrijk, maarja kvoel men eige dan meer vrij ^^)

BMW lover

Legacy Member
als ik mij niet vergis gaat er binnenkort een desktop set uitkomen met de G7 erin en denk de G15 draadloos ik denk dat ik dat ergens heb gelezen.

in ieder geval ik zou niet u toetsenbord en u muis appart kopen ik zou wachten tot de G7 in een set zit das veel goedkoper.

Davion

Legacy Member
Wat een zever, draadlos gaat EVEN GOED als met draad, en als u batterijen plat zijn, tja, controlleer dat af en toe hé, eigen fout alleen maar imo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan