Archief - Laptop ACER Aspire 5652WLMI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a168441

Legacy Member
ik ga deze gebruiken als pc voor dagelijks gebruik en ook voor school dus daarom wou ik het wat zwaarder.
specs:
ACER Aspire 5652WLMib_256 Intel® Core Duo processor T2300 1.66GHz (FSB: 667MHz),
XP Home Edition SP2,
15.4TFT WXGA 16ms CrystalBrite,
2048MB DDR II RAM (2x1024),
120GB HDD (5400rpm),
Super Multi DVD-RW Double Layer (slot),
8-cell LiIon,
56K modem, Wired & Wireless Lan 802.11a/b/g, Bluetooth,
256MB Vram GeForce Go 7600,
DVI,
5-in-1 card reader, A
ZB

hier link van bij Tones

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102605

a168441

Legacy Member
zin was om te vragen of dit een goede prijs/kwaliteit was en of iemand goede of slechte ervaringen heeft met acer int algemeen ofzo... toch bedankt allemaal
en mercie Yankee
200€ is zeker de moeite

GhO$T

Legacy Member
Die onzinnige replays zijn toch te verwachten als je iets post zonder een vraag erbij te stellen, wij kunnen niet weten wat je wil horen als je het niet vraagt natuurlijk.

Prijs kwaliteit is die laptop volgens mij ideaal; daarom ga ik hem ook aanschaffen waarschijnlijk :) hopelijk vrijdag als hij inderdaad in voorraad is via 2compute.

Het enig nadeel is dat acer niet bepaald bekend staat voor zijn goede garantie service, dus als er iets mis gaat moet je wat geluk hebben vrees ik, sommige mensen worden goed bediend, andere hebben veel mizerie... maar zoveel meer betalen bij de concurrentie ga ik nu ook niet doen dus dit risico zal ik er maar moeten bijnemen...

bouwkwaliteit is ook iets waar ze durven op besparen bij Acer, deze modellen worden meestal afgeraden als het is om veel mee rond te lopen.

en voor de rest heb ik van dit model ook gelezen dat het geluid niet echt goed te noemen is, maar daar kijk ik niet achter aangezien die toch meestal op externe boxen of hoofdtelefoon zal werken bij mij.

a168441

Legacy Member
ja boxen op de laptop zelf gebruik ik toch nooit tot zelden.
ik ben nog aan het rond kijken voor een winkel bij mij in de omgeving. (limburg)
en voor de rest denk ik ook dat het deze laptop zal worden

bedankt voor de replay's
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan